قیمت سکه | قیمت سکه امامی | قیمت سکه امروز

قیمت سکه مرز ۴۳ میلیون را هم رد کرد

سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین با افزایش یک میلیون و ۷۰ هزار تومانی بازگشایی شد و به کانال ۴۳ میلیونی صعود کرد.

قیمت سکه مرز ۴۳ میلیون را هم رد کرد

افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر شوک بزرگی را به بازار داخلی طلا و سکه وارد کرده است. در روزهای پایانی سال گذشته با حراجی‌های متعدد سکه و شمش طلا که در مرکز مبادلات طلا و ارز توسط بانک مرکزی انجام شد، تا حدودی قیمت‌ها تحت کنترل در آمد، اما به علت عدم تفاوت قابل لمس قیمت سکه و طلا با قیمت در بازار داخلی، تاثیر جدی بر ثبات بازار و کاهش قیمت‌ها نداشت. درحال‌حاضر با گذشت حدود دو هفته از ابتدای سال جدید افزایش غیر منتظره قیمت سکه، منجر به نگرانی مردم نسبت به آینده بازار طلا و سکه شده است.

سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین با افزایش یک میلیون و ۷۰ هزار تومانی بازگشایی شد و به کانال ۴۳ میلیونی صعود کرد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۴۹۰ هزار تومانی در آستانه صعود به کانال بالاتر است و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه رشد ۷۰۰ هزار تومانی دارد و به کانال بالاتر راه یافت و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. ربع سکه نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در کانال ۱۶ میلیونی در حال معامله است. سکه گرمی امروز ۳۰۰ هزار تومان گران شد و با رقم هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر