اختصاصی تیتر کوتاه؛

تبلیغات حرفه ای برای خودروی محبوب آفرودبازها + عکس

تبلیغات خودروسازی جیپ چنان خلاقانه و اثرگذار است که پس از گذشت چندین سال همچنان مخاطب را محو خود می کند.

تبلیغات حرفه ای برای خودروی محبوب آفرودبازها + عکس

خودروسازی جیپ (Jeep) یکی از برندهای معروف خودروسازی است که روی برنامه‌ریزی، طراحی و تولید خودروهایی با ظاهر و عملکرد خاص، برای مصرف‌کنندگانی که طرفدار ماجراجویی در شرایط سخت طبیعت هستند هدف گذاری کرده است.  جیپ با تولید خودروهای چهارچرخ‌محرک قدیمی خودش مانند Wrangler و Cherokee، توانست نام و نشان خود را به عنوان نماد ماجراجویی و مقاومت در مسیرهای سخت و غیر قابل دسترسی، ماندگار کند.

مطمئنا تبلیغات خودروسازی جیپ به عنوان تبلیغات حرفه ای باعث می‌شود قلب هر علاقه‌مند به ماجراجویی سریع تر بزند. در ژوئن ۲۰۰۸ یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای به نام "Husky & Camel، Bushman & Eskimo" در مالزی تبلیغی خارق العاده و جذاب در عین سادگی برای جیپ ایجاد کرد. این تبلیغ برای برند جیپ توسط آژانس تبلیغاتی BBDO ایجاد شده بود. تبلیغات این کمپین چنان اثر‌گذار و خلاقانه بود که پس از گذشت ۱۶ سال همچنان بینندگان را خیره می‌کند.

هدف از این نوع تبلیغات برای جیپ، نمایش ارتقای قابلیت برتر جیپ در هر جای این کره خاکی بوده است که دو تصویر از اجسام متضاد قطبی را با هم هم پوشانی کرده تا طرح کلی خودرو را تشکیل دهند و این تصور را ایجاد کنند که جیپ می‌تواند به هر جایی برود.

تبلیغات-جیپ

برند-جیپ

خودروسازی-جیپ

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر