شرکت آمازون | خرید محصولات الکترونیکی

جریمه ۷ میلیون دلاری آمازون در لهستان

ناظر حمایت از مصرف کننده لهستان آمازون را به دلیل گمراه کردن مشتریان درباره موجودی محصولات و تاریخ تحویل آن ۷.۸ میلیون دلار جریمه کرد.

جریمه ۷ میلیون دلاری آمازون در لهستان

آمازون یک شرکت فناوری محبوب و بزرگ چند ملیتی است که محبوبیت خوبی در بین مشتریان خود دارد. اما این شرکت نیز همانند بسیاری از شرکت ها ممکن است در تحویل محصولات یا قیمت ها دچار مشکلاتی شود.

حال خبر ها حاکی از آن است که ناظر حمایت از مصرف کننده لهستان آمازون را به دلیل گمراه کردن مشتریان درباره موجودی محصولات و تاریخ تحویل آن  ۷.۸ میلیون دلار جریمه کرد. 

این رگولاتوری اعلام کرد شکایاتی از مشتریانی دریافت کرده که سفارششان را دریافت نکرده اند.

رییس این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: مصرف کنندگان حق دارند تا فرض کنند گزینه های خرید، در دسترس بودن و زمان تحویل ارائه شده توسط تجار گمراه کننده نیست.

وی اعلام کرد: UOKiK درباره عملکردهایی مانند نشان دادن یک زمان‌شمار روی نمایشگر که به معنای بازه زمانی خاصی بود که در آن سفارش باید بدون گارانتی ارسال در زمان تعیین شده به دست مشتری برسد، سوالاتی مطرح کرده است.

آمازون نیز در مقابل اعلام کرده خواستار تجدید نظر این رای خواهد شد. این شرکت در بیانیه ای ایمیلی نوشته است: هرچند بیشتر محصولات ما به موقع تحویل داده می شود، اما مشتریان می توانند در موارد نادر تاخیر در ارسال یا لغو سفراس تماس بگیرند و ما مشکل را برطرف می کنیم.

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر