وام ودیعه مسکن | نرخ اجاره |قیمت اجاره | قیمت اجاره مسکن

نجات بازار اجاره مسکن با این سامانه / اجاره نشین ها امیدوار شدند

مدیرکل راه وشهرسازی گفت: بازار اجاره مسکن از طریق راه‌اندازی سامانه خودنویس با استفاده از ظرفیت های متقاضیان به آرامش رسید‌.

نجات بازار اجاره مسکن با این سامانه / اجاره نشین ها امیدوار شدند

راه اندازی سامانه جدیدی برای ثبت اجاره نامه و یا تمدید آن ها و جایگزینی آن با سامانه قدیمی برای حذف واسطه هایی که سبب بالا رفتن نرخ اجاره می شدند امید هایی را به وجود آورده تا انحصار از این بازار برداشته شود.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه، سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شد گفت: این سامانه نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن داشته است.

او اظهار کرد: اجرای این طرح توانسته است بازار اجاره را به سمت ثبات و بهبود هدایت کند، به طوری که ورود متقاضیان به این بازار توانسته است، وضعیت را آرام کند.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه خودنویس متقاضیان تا حدودی توانسته اند به بازار اجاره وارد پیدا کنند گفت : به این صورت افراد بدون واسطه می توانند اقدام به انعقاد قرارداد کنند. این اقدام  به نوعی  استفاده از مشارکت مردمی محسوب می شود‌.

او تاکید کرد: با راه اندازی سامانه  خودنویس ما شاهد انحصار زدایی از بازار اجاره نویسی و کاهش  سوداگری در این بازار هستیم.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسین

    سلام حالا اگه مالک نخواد که کد رهگیری به مستاجر ش تو این سامانه‌ خودنویس ثبت نام کنه چیه میشه

  • الیاس پیام عسکری

    اصلا چرا دولت بنگاه های املاک و خودرو رو منحل و جمع آوری نمی‌کند. که باعث گرانی بیشتر هم می‌شوند که هیچ کمیسیون های نجومی که یک پول باد آورده هست رو هم میگیرند

  • ناشناس

    کرایه خونهپایین هست الان یه توالت بری باید ۴ تومان بدی بجز این یه حموم خصوص ساعتی ۱۰۰هست اما یه خانواده ۴ نفری نشستم تو ۷۰ متری روزی۵۰۰تومان هم کرایه خونه نمیده حالا خونه پارکینگ انباری و. هم داره

  • ناشناس

    شهرداری خودش عوارض نجومی از سازنده میگیره سازنده هم رو قیمت خونه اضافه می‌کنه
    سال ۹۸یه خونه نوساز در پیروزی خریدم متری ۱۰ فول امکانات انباری را رو پشت بام ساخته شده بود و همون انباری را متری ۱۰عوارض گرفت سر همین موضوع باعث شد که واحد بعدی را متری ۲۰بزاره و فروخت و الان متری ۱۲۰میلیون هم معامله میشه
    سازمان آب هم ظرفیت قراردادی آب را با هر شغلی یه جوری میگیره
    از یه فلافلی ۳۰,متری ۹۰میلیون تومان پول ظرفیت قراردادی آب و فاضلاب را گرفته اگر هم ندی آب ساختمان را قطع می‌کنه حتی خانه مسکونی را که چند نفر مجرد در آن سکونت داشته باشند را میگه خوابگاه کردی و تعرفه خوابگاه می‌کنه و‌پول میگیره اگر در خانه یه جکوزی یا استخر بسازی حتی اندازه یه حوض خانه مسکونی تعرفه تجاری می‌زاره

    این هزینه هارا کسی از ارث باباش نمیده رو کرایه خونه و روی قیمت ملک می‌زاره
    حالا هی بگید بنگاهی سر کوچه قیمت بالا برده ؟؟؟؟
    اصلا بنگاهی از عمد قیمت را پایین میاره تا زودتر بفروشه تا بتونه کمیسیون را سریع تر از بقیه همکاری در یافت کنه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر