پرسپولیس | سهام پرسپولیس | عرضه سهام پرسپولیس

زمان عرضه سهام باشگاه پرسپولیس اعلام شد

۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان توسط سازمان خصوصی سازی به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق فرابورس ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ واگذار می‌کند.

زمان عرضه سهام باشگاه پرسپولیس اعلام شد

پرسپولیس یکی از باشگاه‌های معروف و قدیمی فوتبال ایران است. باشگاه پرسپولیس در سال ۱۳۳۶ تأسیس شد و مقر اصلی آن در تهران قرار دارد. این تیم با ۱۲ قهرمانی لیگ برتر ایران و ۵ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال در تاریخ ایران به حساب می‌آید. پرسپولیس دارای تماشاگران بسیاری است که به آنها طرفداران نمایندگی می‌کنند و دیدارها و بازی‌های این تیم همواره به جذابیت و علاقه بالایی برخوردار است.

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران و بنا بر نامه امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند) شرکت کارگزاری بانک ملی ایران، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند.

بر اساس این اطلاعیه ۵۱ درصد سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نماد «پرسپولیس ۴» روز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

متن کامل اطلاعیه عرضه عمده سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نماد «پرسپولیس ۴» را اینجا مشاهده کنید.

تاریخ-عرضه-سهام-باشگاه-پرسپولیس

تاریخ-عرضه-سهام-باشگاه-پرسپولیس

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر