عملکرد مالی پرسپولیس زیر ذره بین تیترکوتاه؛

درآمد پرسپولیس به ۱۷۰ میلیارد تومان رسید / نه کارمندان پول گرفتند نه چند سرخپوش!

بدون در نظر گرفتن برداشتهای پرسپولیس از پول حاصل از فروش سهام این باشگاه درآمدزایی این فصل خود را به ۱۷۰ میلیارد تومان رساند.

درآمد پرسپولیس به ۱۷۰ میلیارد تومان رسید / نه کارمندان پول گرفتند نه چند سرخپوش!

به گزارش تیتر کوتاه_ قبل از دیدار دربی خبر آمد که باشگاه پرسپولیس با اسپانسر جدید به توافق رسیده و بخش دیگری از مبلغ قرارداد سرخپوشان را پرداخت کرده است اما ظاهرا این پرداختی به همه بازیکنان پرسپولیس نرسیده و برخی از اعضای تیم داوطلبانه فرصت پرداخت را به سایر نفرات داده اند تا قبل از دربی مشکلی برای تیم به وجود نیاید. شنیده می شود بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند ، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی و البته یحیی گل محمدی پولی دریافت نکردند تا بقیه دریافتی مناسبی داشته باشند. در این میان کارمندان باشگاه هم که حقوق آبان خود را دریافت نکرده اند هنوز هم دریافتی نداشته اند و آنها هم از این جذب اسپانسر بی نصیب مانده اند. البته گفته می شود تا پیش از شب یلدا باشگاه حقوق های معوقه و مبلغ قرارداد این چند سرخپوش را پرداخت خواهد کرد.

در این میان خبرها حاکی از آن است که قرارداد منعقد شده میان پرسپولیس و شرکت طبیعت مبلغی در حدود ۵۰ میلیارد تومان بوده که با رقم ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت ایرانسل درآمدزایی این باشگاه در فصل جاری به عدد ۱۷۰ میلیارد تومان رسیده است. البته گفته می شود رقم قرارداد این باشگاه با بیمه معلم چندان زیاد نیست اما احتمالا این قرارداد هم مبلغ درآمدزایی باشگاه پرسپولیس را می تواند افزایش دهد.

باید دید این باشگاه تا پایان فصل چقدر می تواند مشکلات مالی اش را به کمک اسپانسرها برطرف کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر