پیش فروش خودرو | فروش فوری خودرو | کرمان موتور | کی ام سی X۵

فروش اقساطی این خودرو جذاب آغاز شد / ۹۰ روزه صاحب خودرو لوکس شوید

گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش اقساطی کی ام سی X۵ را در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد.

فروش اقساطی این خودرو جذاب آغاز شد / ۹۰ روزه صاحب خودرو لوکس شوید

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در طرح جدید فروش کرمان موتور، سه محصول این شرکت صرفا به‌صورت اقساطی عرضه خواهند شد. کی ام سی X۵ نیز به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات این شرکت با مدل ۱۴۰۳ عرضه می‌شود.

جزئیات فروش اقساطی کی ام سی X۵ – نیمه دوم اسفند ۱۴۰۲

پیش-فروش-کی-ام-سی-ایکس-5

در این طرح خودرو کی ام سی X۵ با مبلغ پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان و با دو نوع شرایط پرداخت اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود. لازم به ذکر است قیمت مصوب فعلی این خودرو ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

رنگ‌های ارائه شده در این طرح فروش، سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک است. شایان ذکر است موعد تحویل این خودرو حداکثر ۹۰ روز کاری خواهد بود. همچنین سود مشارکت و انصراف در این طرح صفر درصد و جریمه تاخیر به‌صورت ماهیانه ۳ درصد در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های کرمان موتور در سطح کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر