تیگارد X۳۵ | فروش اقساطی خودرو | قیمت خودرو امروز | فروش اقساطی تیگارد X۳۵

فروش اقساطی این خودرو جذاب آغاز شد + شرایط

در این گزارش شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ را مشاهده می کنید.

فروش اقساطی این خودرو جذاب آغاز شد + شرایط

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در جزئیات این طرح فروش اعلام شده که متقاضیان از روز پنجشنبه، ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ امکان ثبت‌نام در این طرح را داشته کسب کرده‌اند. ضمناً طرح فروش تیگارد X۳۵ تا پایان روز پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فعال است و متقاضیان می‌توانند یکی از مدت بازپرداخت‌های ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه را انتخاب کنند. همچنین قیمت تیگارد X۳۵ مطابق با بخشنامه فروش، ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. 

شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ اعلام شد

سانیار موتور به‌عنوان نماینده رسمی برند تیگارد در ایران، در جدیدترین اطلاعیه فروش خود، از عرضه شاسی‌بلند محبوب این شرکت‌ با نام تیگارد X۳۵ به دو صورت نقد یا اقساط و با موعد تحویل حداکثر ۱۲۰ روز کاری خبر داد.

شرایط-فروش-اقساطی-تیگارد-X25-اعلام-شد

در این طرح خودرو تیگارد X۳۵ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. ضمنا در طرح اقساطی نیز این خودرو با پیش پرداخت دو مرحله‌ای ۲۹۵ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۱۹۵ میلیون تومان در ۳۰ روز بعد از عقد قرارداد تقدیم خریداران می‌گردد.

طرح خرید اقساطی با سه موعد پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه قابل ثبت‌نام است که مبلغ پرداختی بر اساس طرح انتخابی به شرح زیر متغیر خواهد بود:

  • ۱۲ ماهه: ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
  • ۲۴ ماهه: ۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
  • ۳۶ ماهه: ۲۲۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال

لازم به ذکر است سود مشارکت این طرح به‌صورت سالیانه ۱۸ درصد خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر