خودرو داخلی | قیمت سهند | سهند s | سایپا

خودرو تازه نفس سایپا چه شکلی است؟ + مشخصات و قیمت

در این گزارش مشخصات و تصاویر سهندs، محصول جدید بازار خودروی ایران را مشاهده می کنید.

خودرو تازه نفس سایپا چه شکلی است؟ + مشخصات و قیمت

سایپا (Saipa) یک شرکت تولیدکننده و عرضه کننده خودرو در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۳۴ تأسیس شده و نیروی کار بسیار بزرگی دارد. خودروهای تولید شده توسط سایپا شامل انواع مدل‌های سواری، وانت، ون و SUV می‌شود. سایپا همچنین در حوزه تولید قطعات یدکی فعالیت دارد. این شرکت محصولات با کیفیت و با قیمت مناسبی در بازار ایران عرضه می‌کند.

در تعاریف تیپ بندی سایپا، پسوند S به معنی نسخه پایه و استاندارد یک خودرو است. در اصل سهند S مدل ساده این سدان فیس لیفت پلتفرم X۲۰۰ سایپا است که صرفاً امکانات استاندارد اولیه در آن دیده می شود و خبری از نمایشگر لمسی، سانروف، تریم داخلی چرم، دوربین دنده عقب و… در آن نیست. همچنین با پیش پرداخت تعیین شده در بخشنامه فروش سهند S پارس خودرو، مشخص است که این نسخه فیس لیفت شده ساینا در سال آینده قیمتی فراتر از ۴۲۰ میلیون تومان را خواهد داشت.

سهند-سایپا

زیر کاپوت سهند پارس خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و ۸ سوپاپ را داریم که با نام M۱۵GSI شناخته می شود. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را تولید می کند و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. در تیپ پایه سهند یا همان سهند S امکاناتی مانند فرمان هیدرولیک، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه ای، دو کیسه هوا و… دیده می شود.

سهند-سایپا

سهند دنده ای فول آپشن امکانات بیشتری مانند نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، رینگ آلومینیومی، سانروف برقی، تریم داخلی چرم و پارچه و… مجهز خواهد بود. اما باید توجه داشت که بر اساس بخشنامه فروش اعلام شده، فعلاً سهند S عرضه می شود.
قیمت این خودرو به صورت قطعی هنوز اعلام نشده است، اما در گزارش های منتشر شده این خودرو با پیش پرداخت ۲۲۴ میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

خودرو پیش پرداخت قیمت موعد تحویل
سهند S ۲۲۴ میلیون تومان در زمان تحویل مشخص می‌شود. مرداد الی اسفند ۱۴۰۳
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    این طراح سایپا چه کسی هست که تریم جلو خودرو را خیلی بد طراحی می‌کنه البته حالا شروع می‌کنه صدها مدل از این خودرو با قیمت نجومی میده بازار. S. SR. Plas وووو که همه باهم تو یک چ تا خطر. با سپر جلو ووو اختلاف دارند وگرنه هر همون خر هست فقط پالونش عوض شده

  • جهان

    اینم بقول نماینده مجلس که با میرسلیم مناظره داشت یک آشغالی دیگه داره میاد آخه ساینا و تیبا و محصولات ایران‌خودرو و سایپا کجای دنیا خریدار داره ؟

  • Esmail

    باسلام اینقد سنگ میندازن جلو پای مردم اعم از گرونی بی مورد و سنگی مث ‌پلاک فعال که فقط دلال بتونه بخره و قیمتشون بره بالاتر منی که وچماشینم کهنه و فرسوده است و مصرف کننده واقعیم نتونم بخرم کارشون دگه شده همین

  • ایرانی

    خاک بر سر بی عرضه تان

  • ناشناس

    خدا کند سهند .ماشین تولیدی سایپا .کارایی اش خوب باشد .این همه پول میگرند از مردم .....

  • حسینعلی نادی

    درود،با این قیمت های نجومی باید یه وام هزار میلیاردی بگیرم تا بتونم ماشین بخرم(البته قرض ال پس نده

  • ناشناس

    نظر ما مهم نیست

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر