سامانه یکپارچه فروش خودرو | پیش فروش دنا پلاس

ایران خودرو مشتریانش را بر سر ۳ راهی قرار داد + جزئیات

ایران خودرو قصد دارد تا ثبت نام کنندگان برای دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی را قانع کنند تا به جای خودروی مورد نظر خود یکی از سه مدل دیگر دنا را به عنوان خودروی جایگزین بپذیرند.

ایران خودرو مشتریانش را بر سر ۳ راهی قرار داد + جزئیات

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت می‌کند. برخی از خودروهای معروف ایران خودرو عبارتند از سمند، تارا و دنا. همچنین این شرکت در طول سال‌ها به عنوان مشتری فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی مشغول به فعالیت بوده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

ایران خودرو قصد دارد تا ثبت نام کنندگان برای دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی را قانع کنند تا به جای خودروی مورد نظر خود یکی از سه خودروی دنا با گیربکس ۶ سرعته دستی و موتور EF7P، تارا با گیربکس دستی V1P و سورن با موتور XU7P را به عنوان خودروی جایگزین بپذیرند.

تارا با گیربکس دستی V1P و سورن پلاس با موتور XU7P به صورت فروش فوق العاده (تحویل ۹۰ روزه) واگذار می شود. قیمت فروش فوق العاده دو خودروی یاد شده به ترتیب حدود ۵۸۰ میلیون تومان و حول و حوش ۴۶۰ میلیون تومان است.

البته هر دو خودرو به صورت پیش فروش هم واگذار می شوند.

سورن پلاس با موتور XU7P از سوی ایران خودرویی ها در دو بازه زمانی تیر ۱۴۰۳ و همچنین مرداد سال آینده به متقاضیان دنا دستی با موتور توربو شارژ وا گذار می شود. پیش پرداخت سورن برای تحویل در تیر سال آینده حدود ۲۳۰ میلیون تومان (۵۰ درصد قیمت فعلی این خودرو) و برای تحویل در مرداد ۱۴۰۳ حول و حوش ۲۰۶ میلیون تومان (۴۵ درصد قیمت فعلی این خودرو) است.

سورن پلاس با موتور XU7P چه در فروش فوق العاده و چه در پیش فروش با سه رنگ سفید، مشکی آبنوس و خاکستری متالیک در دسترس متقاضیان قرار دارد.

تارا با گیربکس دستی V1P نیز به صورت پیش فروش واگذار می شود. آبی های جاده مخصوص دو بازه زمانی مرداد و شهریور ۱۴۰۳ را برای واگذاری این خودروی جایگزین در نظر گرفتند.  

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسین چرمی

    فرمایشات رهبر عزیزمان را گوش کنید اگر اقا اجازه دهد ما ملت امام حسینیم وای به ان روزی که این ملت ......تا دیر نشده به فکر این ملت باشید .

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر