سامانه یکپارچه خودروهای داخلی | پیش فروش ایران خودرو

بیانیه رسمی ایران خودرو درباره فروش جدید اسفندماه ۱۴۰۲ / فقط این افراد به سامانه یکپارچه مراجعه کنند

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو در خصوص طرح فروش خودرو این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه داد.

بیانیه رسمی ایران خودرو درباره فروش جدید اسفندماه ۱۴۰۲ / فقط این افراد به سامانه یکپارچه مراجعه کنند

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده و در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت می‌کند. برخی از خودروهای معروف ایران خودرو عبارتند از سمند، تارا و دنا. همچنین این شرکت در طول سال‌ها به عنوان مشتری فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی مشغول به فعالیت بوده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از ارسال مجدد (برای بار چندم) فراخوان واریز وجه برای مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که نوبت‌ اولویت زمستان ١۴٠٢ داشته اما تاکنون موفق به واریز وجه نشده‌اند خبر داد.

١۴٠٣، کیوان پناهی- مدیر عملیات فروش این گروه خودروسازی اظهار کرد: برای بخشی از مشتریان دارای اولویت زمستان امسال، طی چند مرحله فراخوان واریز وجه داده شده اما تاکنون واریز وجه نداشته‌اند؛ حال ایران‌خودرو تصمیم گرفته تا در جهت مساعدت‌ با این مشتریان، ایجاد فرصت‌ کرده و برای بار چندم این مشتریان را فراخوان کرده تا واریز وجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه برخی موضوع فروش یا پیش‌فروش جدید را مطرح کرده‌اند؛ تاکید می‌شود که هیچ فروش جدید برای مشتریان جدید انجام نمی‌شود؛ بلکه واریز وجه مشتریان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ١۴٠٢ است.

براین اساس مشتریان می‌توانند پس از دریافت پیامک از سوی گروه صنعتی ایران خودرو که بخشنامه مذکور بر روی سایت این گروه خودروسازی فعال می‌شود، طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای مشتریان با اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه، مطابق جدول زیر فراهم شده است:

پیش-فروش-ایران-خودرو

 

منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    شاید این مشتریان توان واریز وجه را با گران شدن ندارند و تمایلی برای این ها نیست چرا التماس ایران پر شده از این ها. شما که می گفتید به فکر صادرات به روسیه و این حرف هاید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر