قیمت خودرو مونتاژی | قیمت فونیکس | تیگو ۷ پرو

ارزان ترین خودرو مونتاژی تغییر قیمت داد / چه خبر از قیمت فونیکس تیگو ۷ پرو ؟

قیمت خودرو، امروز، یکشنبه، ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، با توجه به گذشت یک روز از آغاز دوباره روند معاملات، سرانجام به دلیل تغییر نرخ ارز تغییر کرد.

ارزان ترین خودرو مونتاژی تغییر قیمت داد / چه خبر از قیمت فونیکس تیگو ۷ پرو ؟

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

میزان تغییرات قیمت خودروهای مونتاژی کمی بیشتر از داخلی‌های بازار گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری جزو ارزان‌ترین‌های بازار مونتاژی است که پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شده و با ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X۵۵ PRO IE اسپرت یکی دیگر از کراس‌اوورهای بازار بوده که رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی است و نسبت به دیروز رشد ۴۵ میلیون تومانی دارد. این خودرو از آغاز امروز به نرخ یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S۵ نیوفیس از کراس‌اوورهای محبوب کرمان موتور به شمار می‌رود که مانند اغلب مونتاژی‌های بازار، ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شد و به یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسید.

فونیکس تیگو ۷ پرو یکی دیگر از کراس‌اوورهای مونتاژی مدیران خودرو هم رشد ۲۰ میلیون تومانی را تجربه می‌کند. این خودرو هم‌اکنون با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از بازار قابل خریداری است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر