قیمت موبایل | موبایل سامسونگ | قیمت موبایل شیائومی

قیمت جدید‌ترین میان‌رده‌های بازار موبایل چند شد؟ + جدول

در این گزارش قیمت محصولات میان رده سامسونگ و شیائومی را بررسی می کنید.

قیمت جدید‌ترین میان‌رده‌های بازار موبایل چند شد؟ + جدول

سامسونگ و شیائومی از محبوب ترین برندهای موبایل اند که علاقه مندان بسیاری را در جهان به سمت خود جذب کرده اند. در بازار موبایل ایران این گوشی ها نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده و به قیمت های نجومی رسیده اند.

بازار موبایل از یک ماه قبل به اینطرف شاهد ورود حداقل هفت میان‌رده اسم‌ورسم‌دار از سامسونگ و شیائومی بوده است.

گلکسی A۱۵ که نسل جدید گوشی‌های پرطرفدار گلکسی A۱X است، می‌تواند مهمترین گوشی سامسونگ در این دسته لقب بگیرد و آنطرف چینی‌ها با عرضه گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ به کره‌ای پاتک زدند.

گلکسی A۱۵ سامسونگ بااینکه جانشین A۱۴ پنج، شش میلیونی به‌شمار می‌رود، اما الان با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی حداقل شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و اگر روی نسخه ۲۵۶ گیگ دست بگذاریم، با ارقام بالای ۹ میلیون روبرو می‌شویم.

گلکسی A۲۵ همزمان با A۱۵ روانه بازار شد و این یکی نسل بعدی گوشی پرفروش A۲۴ است. دقیقا مثل A۱۵ پیشرفت‌های زیادی از جمله بهبود تراشه اصلی را تجربه می‌کند و کسی که در فکر خرید گلکسی A۲۵ سامسونگ است، باید با بودجه‌ای بین ۹ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۲ میلیون تومان پا به بازار بگذارد.

ردمی نوت ۱۳ شیائومی، اما احتمالا راه موفق ردمی نوت ۱۲ در ایران را پیش‌رو دارد و می‌شود با حول‌وحوش ۹ میلیون تومان سراغش رفت.

ردمی نوت ۱۳ پرو از نمایشگر و دوربین قوی‌تری نسبت به ردمی نوت ۱۳ معمولی برخوردار است و به‌همین خاطر بسته به فضای ذخیره‌سازی چیزی بین ۱۲ میلیون و ۵۰۰ تا حدود ۱۸ میلیون قیمت خورده است.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز نسبت به ردمی نوت ۱۳ پرو پردازنده بهتری دارد و به‌عنوان برادر بزرگتر گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳، در دسته گوشی‌های ۲۰ تا ۲۱ میلیون قرار می‌گیرد. از پوکو X۶ و پوکو X۶ پرو هم نباید غافل شویم. مدل‌هایی که نسل قبلی آن‌ها امتحانشان را با موفقیت پاس کردند و اصلا بعید نیست تا چند ماه دیگر به فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌ها در ایران راه پیدا کنند. قیمت پوکو X۶ فعلا دست‌کم ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و پوکو X۶ پرو که قلدر‌تر است، بین ۱۶ تا ۱۷ میلیون قیمت خورده است.

مشخصات جدید‌ترین گوشی‌های موجود در بازار موبایل

مدل

نوع نمایشگر

تراشه اصلی

حسگر اصلی

ظرفیت باتری

کف قیمت

گلکسی A۱۵

سوپر AMOLED

هلیو G۹۹

۵۰ مگاپیکسل

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۲۵

سوپر AMOLED

اگزینوس ۱۲۸۰

۵۰ مگاپیکسل

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳

AMOLED

مدیاتک دایمنسیتی ۶۰۸۰

۱۰۰ مگاپیکسل

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

۹ میلیون تومان

پوکو X۶

AMOLED

اسنپدراگون ۷s نسل دوم

۶۴ مگاپیکسل

پنج هزار و ۱۰۰ میلی‌آمپرساعت

۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو

OLED

اسنپدراگون ۷s نسل دوم

۲۰۰ مگاپیکسل

پنج هزار و ۱۰۰ میلی‌آمپرساعت

۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

منبع: فرارو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر