حساب بازنشستگان فرهنگی | فرهنگیان | بازنشستگان فرهنگی

حساب فرهنگیان شارژ می شود / عضویت در این صندوق برای فرهنگیان پولساز شد

قاسم سلمانی، مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان اعلام کرد: مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در دو سال گذشته با تلاش‌های انجام شده از رکود خارج و به وضعیت مطلوب رسیده است.

حساب فرهنگیان شارژ می شود / عضویت در این صندوق برای فرهنگیان پولساز شد

قاسم سلمانی، مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌های مختلف این صندوق که برخی از آن‌ها شامل صنایع بزرگ است، در آستانه ثمردهی قرار دارد و سوددهی چشمگیری برای اعضا خواهد داشت.

وی افزود: مبالغی به حساب بازنشستگان فرهنگی که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بوده‌اند، واریز خواهد شد و به همین دلیل باید تلاش شود تا تعداد بالاتری از فرهنگیان به عضویت صندوق درآیند تا بتوانند از خدمات و مزایای آن استفاده کنند.
مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در اصفهان افزود: «تجهیزات مدارس ایران» و «صنایع آموزشی» بعنوان ۲ شرکت بزرگ تولیدکننده وسایل آموزشی، زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گرفته‌اند و از آنجا که چرخش مالی آن‌ها به طور عمده در مجموعه آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و سود آن نیز در نهایت به فرهنگیان می‌رسد باید استفاده از خدمات آن‌ها در اولویت مدارس قرار گیرد.
سلمانی افزود: این صندوق یک نهاد مالی معتبر و سرمایه‌گذاری در آن ایمن است و محاسبه ارزش مالکانه در این دوره مدیریتی، یکی از کار‌های شاخص ماست که می‌تواند در راه توسعه رفاه فرهنگیان گام‌های محکمی بردارد.
موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بعنوان یک نهاد خصوصی در سال ۱۳۷۴ با هدف ارتقاء وضعیت معیشتی فرهنگیان در زمان بازنشستگی، از طریق تشویق این اقشار به مشارکت فعال در فعالیت‌های اقتصادی، بازار سرمایه و ایفای نقش پُررنگ در اقتصاد کشور تاسیس شد.
این موسسه با داشتن چهار هلدینگ پتروشیمی و انرژی، مالی و سرمایه‌گذاری، ساختمانی و خدمات و بیش از ۶۰ شرکت تابعه و وابسته، در حال فعالیت اقتصادی بمنظور کسب سودآوری و تولید ثروت برای اعضاست.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • یارمحمد دادکانی

    سلام به همه همکاران گرامی.بهتر. بودبود بجای اینهمه تبلیغات مفت والکی صندوق دراین پایان سال یه عیدی به تمام همکاران میداد

  • بازنشسته

    آقای وزیر آموزش و پرورش.چی شد قرار بود بعداز پرداخت حقوق دی ماه پاداش بازنشستگی ۴۰۱ رو بدهید ؟چرا دروغ میگوئید به گند کشیده شدن ارزش پول مملکت از پارسال تا الآن ضررش را چه کسی میدهد؟ کمی خجالت!!!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر