خرید خانه | قیمت روز مسکن | قیمت آپارتمان

آپارتمان های قیمت مناسب در این منطقه جمع شدند / خانه ۲ خوابه متری ۳۷ میلیون + جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان با متراژ متفاوت در مناطق مختلف تهران خواهیم‌ پرداخت.

آپارتمان های قیمت مناسب در این منطقه جمع شدند / خانه ۲ خوابه متری ۳۷ میلیون + جدول

درحال‌حاضر بازار مسکن آشفته است و این موضوع به یکی از مسائل مهم در حوزه مسکن تبدیل شده است. افزایش قیمت خرید و اجاره مسکن در بسیاری از نقاط جهان، به ویژه در شهرهای بزرگ، موجب تأثیرات اقتصادی و اجتماعی گسترده‌ای شده است. این موضوع می‌تواند برای خریداران و اجاره‌دهندگان مسکن چالش‌هایی ایجاد کند و به دنبال آن تقاضا برای مسکن مقرون به صرفه کاهش یابد.

در این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان هایی با متراژ متفاوت در منطقه ۱۱ تهران خواهیم پرداخت.

آپارتمانی ۵۵ متر در اسکندری درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته شده است و یک اتاق خواب داشته باشد، معادل ۲ میلیاردو ۹۰۰ تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۷ ساله در اسکندری با متراژ ۴۸ متر و که یک اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۲ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در فروزش با متراژ ۵۵ متر و سنی معادل ۱۲ سال درحالی که این واحد یک خوابه است معادل ۲ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۷ ساله در هلال‌احمر با متراژ ۴۵ متر و یک اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در گمرک را دارید، با سرمایه ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۵۸ متر را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی نوساز در راه‌آهن با متراژ ۲۸۷ متر و سه تاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۴۷ میلیاردو ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در پاستور با متراژ ۱۴۵ متر و سه اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۱۰ میلیاردو ۲۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در پاستور با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۴۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

قیمت-خانه

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در مناطق مختلف تهران برای فروش گذاشته شده اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر