تور گردشگری | تور مسافرتی | قیمت تور گردشگری | تور مسافرتی

بررسی هزینه های سفر به سوئیس / چه زمانی تور ارزان قیمت سوئیس رزرو کنیم؟

در این مطلب به بررسی هزینه های سفر به سوییس می پردازیم.

بررسی هزینه های سفر به سوئیس / چه زمانی تور ارزان قیمت سوئیس رزرو کنیم؟

خیلی از ما وقتی حرف از زندگی در سوئیس برای ایرانیان می شود یاد هایدی و کوه‌های آلپ، مناظر طبیعی فوق العاده زیبا و شکلات‌های خوش طعم و با کیفیت سوئیسی میافتیم، یکی از برترین مقاصد گردشگری، تحصیلی و تجاری دنیا که از امید به زندگی و رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای حضور موقت و یا حتی دائمی در قلب اروپا باشد.

سوئیس نه‌تنها کشور زیبایی است، بلکه خانه کوه‌های آلپ، غذاهای فوق‌العاده، مردم مهربان و حقایق شگفت‌انگیز است. در معرفی این کشور اولین نکته که شاید به نظر برسد این است که بالاترین استانداردهای زندگی را در جهان دارد و باعث می‌شود بسیاری از مردم، دلشان بخواهد در این کشور زندگی کنند.

در صورتی که قصد رزرو تور ارزان سوئیس را دارید، به دلیل کاهش دما در پاییز و زمستان، این دو فصل را برای سفر انتخاب کنید. در این فصول میزان دما کاهش می‌یابد، به همین علت هم نمی‌توان به گشت و گذار در سطح  شهرها بپردازید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تور گردشگری خارجی و تور مسافرتی آنتالیا، برای ۶ روز سفر به زوریخ سوییس و اقامت در اتاق ۲ تخته مبلغ ۱,۷۹۰ یورو + ۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان و برای اتاق ۱ تخته مبلغ ۲,۱۹۰ یورو + ۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درجه شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور زوریخ سوییس ( بهمن ماه ۱۴۰۲)

تاریخ نوع اتاق قیمت
۲ بهمن ۲ تخته ۱,۷۹۰ یورو + ۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۱ تخته ۲,۱۹۰ یورو + ۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۳ تخته ۱,۷۹۰ یورو + ۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۴ تا ۱۱ سال ( باتخت) ۱,۴۹۰ یورو + ۳۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان
کودک تا ۴ سال (بدون تخت) ۷۹۰ یورو + ۳۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر