اختصاصی تیترکوتاه؛

مهم‌‌ ترین اخبار اقتصادی امروز / از ریزش قیمت مسکن تا اوج گیری بورس

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

مهم‌‌ ترین اخبار اقتصادی امروز / از ریزش قیمت مسکن تا اوج گیری بورس

دهه شصتی‌ها وام ۵۰۰ میلیونی می گیرند

یک نماینده مجلس، گفت: پرداخت وام ازدواج ۵۰۰ میلیون تومان قدم خوبی برای دهه شصتی‌ها است، البته ما باید از زوایای دیگر به این افراد نگاه کنیم باید از لحاظ اشتغال و مسکن نیز برای آن‌ها قدم برداریم.

ریزش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در این منطقه / مالکان این خانه ها زیر تیغ اداره مالیات

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اعلام کرد: تاکنون ۵۰۰ خانه خالی وارد بازار مسکن شده است و آمارها حاکی است که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در پردیس کاهش قیمت مسکن داشتیم.

اعلام قیمت جدید گوشت در قصابی ها / گردن گوسفندی کیلویی ۲۹۰ هزار تومان شد

قیمت گوشت به عنوان یکی از مهمترین مواد غذایی در بازار، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی هستند.

مبلغ دقیق عیدی امسال مشخص شد / فرمول محاسبه عیدی چیست؟

کلیه کارگران مشمول قانون کار امسال حداقل ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عیدی از کارفرمایان خود دریافت خواهند کرد.

تاریخ پایانی رتبه بندی فرهنگیان اعلام شد

فرهادی گفت: پایان خدمت موضوعی است که در حال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

رکوردی تازه در معاملات بورس / ارزش معاملات خرد بازار سهام به روزهای عادی برگشت

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۴۴ هزار و ۲۸ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار واحد رسید.

قیمت موبایل‌های آیفون سرسام آور شد / پرفروش‌ترین گوشی‌های اپل چند؟

آیفون یکی از محبوب ترین برندهای موبایل است که علاقه مندان بسیاری را در جهان به سمت خود جذب کرده است. در بازار موبایل ایران این گوشی نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده و به قیمت های نجومی رسیده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار به ۳ میلیون نزدیک تر شد / ربع سکه چند شد؟

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۲۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۶۷۰هزار تومان است.

کارت سوخت این خودروها غیرفعال شد / تعیین سهمیه سوخت برای این رانندگان

سهمیه بندی بنزین یک روش تقسیم بندی مصرف بنزین بین مصرف‌کنندگان با استفاده از کارت سوخت است. در این روش، هر خودروی دارای کارت سوخت خود، به یک حجم بنزین محدود دسترسی خواهد داشت.

فرهنگیان به زودی پولدار می شوند + جزییات

بدنبال آغاز تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان حمیدرضا نجف پور کردی پیامی صادر کرد که در بخشی از متن آن آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که سرانجام پس از ۱۲ سال چشم انتظاری فرهنگیان عضو صندوق، طرح ارزش مالکانه اجرایی شد و رویای دیرینه سهامدار شدن فرهنگیان و مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت محقق شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر