وزیر آموزش و پرورش | آموزش و پرورش

آخرین جزییات از استیضاح وزیر آموزش و پرورش / صحرایی هم رفتنی است؟

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش و هیچ‌یک از وزرا در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است.

آخرین جزییات از استیضاح وزیر آموزش و پرورش / صحرایی هم رفتنی است؟

این روزها بحث استیضاحی رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم مطرح شده است. برخی از نمایندگان عملکرد وزیر در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های آموزشی را مناسب نمی دانند. آنها معتقدند صحرایی موفق نبوده برنامه‌های آموزشی را به درستی اجرا کند. با این حال مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش و هیچ‌یک از وزرا در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است.

وی افزود: طرح‌های متعددی برای استیضاح وزرا از سوی نمایندگان به هیات رئیسه مجلس ارسال شده اما هیچ یک در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است.

گفتنی است ۱۵ آبان احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شده است.

این در حالی است که خرداد ماه امسال صحرایی از مجلس رای اعتماد گرفت و حدود یک ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی می گذرد.

علاوه بر این اخیرا رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند «چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ۱۰سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.»

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر