آموزش و پرورش|معلمان|

اقدام پسندیده این فرهنگیان خبر ساز شد

همایش پیاده روی در هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور جمعی کارکنان آموزش و پرورش فارس، با شعار ورزش هویت ملی اتحاد و همبستگی در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد.

اقدام پسندیده این فرهنگیان خبر ساز شد

هفته تربیت بدنی و ورزش که از بیست و ششم مهرماه آغاز و تا دوم آبانماه با شعار ورزش، تندرستی، ایران قوی در سراسر ایران برگزار می شود مورد توجه فرهنگیان شیرازی قرار گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: فعالیت‌های هفته تربیت بدنی و ورزش از بیست و ششم مهرماه آغاز و تا دوم آبانماه با شعار ورزش، تندرستی، ایران قوی برگزار می‌شود.

سید کاظم حسینی در حاشیه همایش پیاده‌روی فرهنگیان شیرازی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: این همایش پیاده روی در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور جمعی از مدیران و کارکنان آموزش و پرورش فارس، دانشگاه فرهنگیان، نواحی چهارگانه شیراز، ادارات آموزش و پرورش استثنایی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آموزش و پرورش عشایری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و...، با شعار ورزش هویت ملی اتحاد و همبستگی در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد.

وی گفت: برنامه‌های هر یک از روز‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار جداگانه‌ای برگزار خواهد شد.

ایستگاه سلامت، ایستگاه بازی فکری، ایستگاه بازی ورزشی دارت، و ...، از جمله ایستگاه‌های بود که در محل پیاده روی برپا شده بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر