افشاگری این امام جمعه درباره فرهنگیان و آموزش و پرورش

حجت اسلام ابراهیمی: در حال حاضر یعنی پس از گذشته دو هفته از سال تحصیلی ۷۳ کلاس درس در مقطع ابتدایی معلم ندارد. در مقاطع متوسطه اول و دوم نیز به همین شکل شاهد کمبود معلم هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهر چمران آغاز سال تحصیلی با کمبود ۱۵۰ معلم در مقطع ابتدایی در بندرماهشهر را یک مشکل حاد دانست و گفت: متاسفانه در حالی سال تحصیلی جدید آغاز شده است که فقط در شهرستان بندر ماهشهر قریب به ۱۵۰ کلاس درس مقطع ابتدایی، معلم ندارد و این مساله سال پیش نیز تکرار شده است. در حال حاضر یعنی پس از گذشته دو هفته از سال تحصیلی ۷۳ کلاس درس در مقطع ابتدایی معلم ندارد. در مقاطع متوسطه اول و دوم نیز به همین شکل شاهد کمبود معلم هستیم.

وی افزود: خوشبخانه رئیس آموزش و پرورش و فرمانداری بندر ماهشهر در این زمینه تلاش جدی دارند، اما حل کامل این موضوع یک مسأله کشوری و استانی است و از توان مسئولان شهرستانی خارج است. جا دارد که وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی به این مساله مهم توجه ویژه کنند و تدابیر حکیمانه ای داشته باشند.

وی شیوه پذیرش معلمان در امسال را دارای اشکالات اساسی دانست و اظهار داشت: متاسفانه همت جدی در وزارت آموزش و پرورش در مساله حل مشکل کم بود معلم وجود ندارد بنابراین دفتر ریاست محترم جمهور باید به این مساله مهم ورود جدی داشته باشد و با عملان آن برخورد جدی کند. دانش آموزان چه گناهی کرده اند که با هزار ذوق و شوق می خواهند به مدرسه بروند و علم آموزی کنند، اما با بی تدبیری وزارت آموزش و پرورش و کم کاری آنها مواجه هستند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر