صندوق ذخیره فرهنگیان | فرهنگیان

عزل مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان / مدیر جدید کیست؟

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان برکنار شد و محسن احمدی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

عزل مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان / مدیر جدید کیست؟

صندوق ذخیره فرهنگیان مؤسسه‌ای اقتصادی است که در سال با هدف ارتقاء وضعیت معیشتی فرهنگیان در زمان بازنشستگی، از طریق تشویق و ترغیب ایشان به مشارکت فعال در فعالیت‌های اقتصادی، بازار سرمایه و ایفای نقش پر رنگ در اقتصاد کشور تأسیس شد.

در جلسه امروز هیات مدیره صندوق، محسن احمدی از مدیران با سابقه اقتصادی به عنوان مدیرعامل جدید و سکاندار این بنگاه اقتصادی معرفی شد.

مدیرعامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان دارای سوابق و پست‌های مدیریتی در حوزه‌های گوناگون اقتصادی و صنعتی کشور است و در کارنامه کاری وی تصدی معاون وزیر رفاه و تامین اجتماعی، مدیر عاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت‌ها و بنگاه های اقتصادی بزرگی نظیر شرکت ملی سرب و روی ایران، سرمایه‌گذاری سایپا، شرکت خودروسازی زامیاد، خدمات عمومی فولاد ایران، شرکت سیمان ساوه، انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران، شرکت نیرو کلر، گروه صنعتی ملی، توسعه معین ملت، سیمان بجنورد، اردستان وجود دارد.

وی همچنین در سال ۱۴۰۰ به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور انتخاب شد و نشان عالی مدیر سال از سوی وزارت صمت به او تعلق گرفت. در جلسه امروز هیات مدیره صندوق ذخیره از تلاش‌ها و خدمات حمیدرضا نجف‌پور کردی مدیرعامل پیشین موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تجلیل و قدردانی شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • بازنشسته مهر1400

    مدیر محترم جدیدصندوق،لطفا شما مرحمت بفرمایید سهام وسود چندین ساله را نقدکرده وبحسابمان واریز کنید.تشکر

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر