فرهنگیان | حقوق فرهنگیان | معیشت فرهنگیان | آموزش و پرورش | فرهنگیان بازنشسته

اختصاص امکانی ویژه برای فرهنگیان / فرهنگیان از این طریق سود می کنند

فرهنگیان می‌توانند بلیط هواپیما را با شرایط ویژه تهیه کنند.

اختصاص امکانی ویژه برای فرهنگیان / فرهنگیان از این طریق سود می کنند

هواپیمایی اروان به‌عنوان ایرلاین وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، در سال ۱۳۹۶  در قالب شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه و با هدف سودآوری، خلق ارزش با استفاده از ظرفیت‌های راهبردی صندوق و ارائه خدمات شایسته و ارزان به اعضای صندوق تاسیس شد.

این ایرلاین در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در اوج تحریم‌ها و کرونا دو فروند هواپیمای بوئینگ خریداری کرد. در ابتدا با توجه به این‌که شرکت‌ هواپیمایی اروان مجوزها‌ را نداشت، بنابر تصمیم مسئولان وقت دو فروند هواپیمای خریداری شده اجاره داده شد.

در دوره مدیریتی جدید موسسه با تلاش‌هایی که صورت گرفت، اروان پس از فراهم کردن استانداردهای لازم برای یک شرکت هواپیمایی، مجوزهای مربوطه از جمله گواهینامه بهره‌برداری هوایی AOC از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد و این ایرلاین از اواخر تیر‌ امسال فعالیت خود را در مسیرهای داخلی از تهران به مشهد، شیراز، بوشهر، کیش، قشم و بندرعباس آغاز کرد.

با صدور مجوز پروازهای خارجی هواپیمایی اروان، نخستین پرواز بین‌المللی این شرکت در ایام اربعین در شهریور ۱۴۰۲ و به منظور حمل و نقل زائران اباعبداله (ع) انجام شد. سامانه‌ها و سازوکارهای این ایرلاین طوری طراحی شده بود که این خدمت در وهله اول برای فرهنگیان در نظر گرفته شده بود و آن‌ها با خط پروازی متعلق به خودشان به زیارت بارگاه اباعبداله الحسین (ع) رفتند.

خدمات ویژه‌ای برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است تا از طریق سوپراپلیکیشن فرهنگیان به نشانی szf.satpay.ir وارد بخش خرید بلیط هواپیما شده و بلیط را با شرایط ویژه تهیه کنند.

ورود اروان به فاز سودآوری

پس از استقرار تیم مدیریتی جدید و آغاز پروازهای شرکت اروان از تابستان 1402، درآمد این شرکت به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرد به طوری که طبق صورت‌های مالی، عملکرد اروان در پایان آذر 1402 مثبت شده و علاوه بر پوشش کلیه هزینه‌های جاری و پرسنلی، به سودآوری نیز رسیده است.

حجم نیروی انسانی شرکت اروان بر‌اساس چارت و ساختار سازمانی مصوب سازمان هواپیمایی کشوری جهت عملیاتی شدن و فعال بودن یک شرکت هواپیمایی و عدم بروز سوانح احتمالی است و این امر موجب حفظ سرمایه و برندینگ این شرکت شده است.

از سوی دیگر سرمایه‌گذاری صندوق در شرکت اروان موجب افزایش حقوق مالکانه اعضا شده است. با توجه به اقداماتی که طی یکسال اخیر جهت عملیاتی کردن این شرکت انجام شده است، اروان در حال حاضر به عنوان یک برند معتبر شناخته شده است.

تاسیس اروان جزو سرمایه‌گذاری‌های صندوق در دوره‌های گذشته است که رویکرد تحولی مدیریت فعلی صندوق و این شرکت باعث شده است در عین حال که سودآوری قابل قبولی برای اعضای صندوق دارد، جزو شرکت‌های ارئه دهنده خدمات رفاهی به این عزیزان محسوب می‌شود.

منبع: پانا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر