رییس جمهور خیال مستجران را راحت کرد + فیلم

سید ابراهیم رئیسی در مراسم واگذاری ۳۷۴۸ واحد مسکونی و ۳۵۰۸ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در قم گفت: تلاش برای ساخت مسکن در حال انجام است.

مراسم واگذاری هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن استان قم امروز بیستم اردیبهشت با حضور سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و سایر مقامات دولتی در این استان برگزار شد. 

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم واگذاری ۳۷۴۸ واحد مسکونی و ۳۵۰۸ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در قم، اظهار کرد: امروز مسکن دغدغه خانواده هست و ما تاکید کردیم امکان برآورن این نیاز با توجه به امکانات کشور وجود دارد. کار با کمک مردم باید مدیریت شود که این کار در حال انجام است. 

وی ادامه داد: تامین زمین متقاضیان کاملا ممکن است. صد هزار هکتار در طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته و بخش عمده آن  آماده شده و مسکن در حال ساخت در این زمین‌هاست. 

رئیس جمهور با بیان اینکه ساخت مسکن دغدغه همه مدیران شده است، گفت:  هفته‌ای نمی‌گذرد که جلسات مختلف برای ساخت مسکن در کشور  برگزار نشود. تلاش برای ساخت مسکن در حال انجام است و امکانات آن توسط مردم، بانک ها و دولت تامین می شود. ساخت مسکن در روستاها به صورت جد در حال انجام است. اگر این جدیت در گذشته وجود داشت، امروز نیاز به کار جهادی نبود و طبق روال باید کار انجام می شد اما امروز کار به جد دنبال می شود.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر