بلاتکلیفی ۲ساله پروژه "کج" مسکن مهر پردیس

بلاتکلیفی ۲ساله پروژه "کج" مسکن مهر پردیس

درحالی متقاضیان یکی از پروژه‌های مسکن مهر پردیس قرارداد ۵برگی واحد خود را دریافت کرده‌اند که ساخت این واحدها به‌دلیل مشکل در سازه و سقف متوقف شده است.

به گزارش تیترکوتاه؛ طبق آمار اعلام‌شده از سوی مدیران شرکت عمران شهرهای جدید ایران حدود 30 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس نیمه‌تمام است.

بر این اساس بیش از 84 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس ساخته شده که از این تعداد حدود 30 هزار واحد در مراحل مختلف ساخت قرار دارند و به‌اصطلاح نیمه‌تمام هستند.

از این تعداد حدود 22 هزار واحد پیشرفت بالای 80 درصد دارند و حدود 4500 واحد پیشرفت 50 تا 80 درصدی دارند، بیش از 3 هزار واحد نیز پیشرفت کمتر از 50 درصد دارند، بین فازهایی که مسکن مهر در آنها اجرا شده، بیشترین واحد باقیمانده با بیش از 12 هزار واحد مربوط به فاز 11 (کوزوی ترکیه) است، در فاز 8 نیز حدود 11 هزار واحد با پیشرفت‌های مختلف نیمه‌تمام است.

در این بین برخی پروژه‌های مسکن مهر پردیس به‌دلیل ساختوساز غیراصولی متوقف شده است. یکی از متقاضیان پروژه نکونام دراین‌باره، گفت: در زمان مدیرعاملی هدایت به‌دلیل ملاحظات ایمنی جلوی ساخت پروژه مذکور گرفته شد.

وی افزود:‌ پیمانکار به‌صورت غیراصولی اقدام به ساخت‌وساز کرده بود که این مسئله باعث شد ساختمان کج ساخته شود، به همین دلیل و وجود مشکل در سازه و سقف شرکت عمران پردیس ادامه ساخت پروژه را متوقف کرد.

وی با بیان این‌که "تمام دار و ندارم را برای این پروژه فروخته‌ام"، گفت: متقاضیان این پروژه پیگیری‌های فراوانی برای تعیین تکلیف خود از شرکت عمران داشته‌اند، اما متأسفانه تا قبل از ورود سرپرست جدید شرکت عمران هیچ توجهی به این خواسته‌ها نمی‌شد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه محبت‌خواه سرپرست شرکت عمران قول مساعد آغاز ساخت پروژه‌های متوقف‌شده تا یک ماه آینده و معرفی پیمانکار جدید را داده است، موضوعی که بارقه‌ای از امید را در دل متقاضیان به‌وجود آورده است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر برخی از ساختمان‌های نیمه‌کاره این پروژه از سوی تبعه برخی کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر