پرسپولیس جواب تهدید نساجی را داد

 پرسپولیس جواب تهدید نساجی را داد

معاون باشگاه پرسپولیس به تهدید مدیران نساجی برای بازی نکردن مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش تیترکوتاه، محمد محمدی درباره بازی پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: به هفته پایانی رسیدیم. امیدوارم اول بچه‌ها با سلامتی به زمین بروند و از زمین بیرون بیایند. بعد هم با بازی خوب و برد در این بازی، جام قهرمانی را کسب کنیم تا دل هواداران ما شاد شود.

وی در خصوص پر شدن ورزشگاه وطنی افزود: ما از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه هستیم. همان زمان که درها باز شد ورزشگاه را پر کردند. ما شرمنده هواداران‌مان شدیم که نتوانستیم بیشتر از اینها تماشاگر وارد زمین شویم.

محمدی درباره فروش بلیت برای این بازی گفت: ظاهرا برای این بازی ۶ هزار بلیت فروخته شده اما بیشتر به ورزشگاه آمدند. خیلی از مردم بیرون از ورزشگاه هستند. حیف این همه هوادار است که ورزشگاه بزرگتری نیست تا به داخل استادیوم بیایند.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه نساجی و اعتراض او به ورود بیشتر از ظرفیت هواداران پرسپولیس به داخل استادیوم افزود: اینها به مسائل اجرایی ارتباط دارد و به ما مربوط نیست. ما اینجا میهمان هستیم. این مسائل دست ما نیست.

وی درباره جشن قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم در ابتدا بازی خوب همراه با برد برای پرسپولیس بزرگ باشد بعد درباره جشن قهرمانی صحبت خواهیم کرد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها