احتمال غیبت شماره یک نساجی مقابل پرسپولیس

احتمال تغییر دروازه‌بان شماره یک نساجی مازندران در دیدار با پرسپولیس تهران وجود دارد.

احتمال غیبت شماره یک نساجی مقابل پرسپولیس

به گزارش تیترکوتاه، نساجی مازندران در هفته پایانی لیگ برتر در سرنوشت‌سازترین مسابقه هفته باید به مصاف پرسپولیس تهران برود. مازنی‌ها بقای‌شان در لیگ برتر مسجل شده و در خوشبینانه‌ترین حالت می‌توانند با شکست دادن پرسپولیس به جای رتبه سیزدهم خود را به جایگاه یازدهم جدول برسانند و در این موقعیت لیگ بیست‌ودوم را به پایان ببرند.

مازنی‌ها هر چند در لیگ برتر شانسی برای کسب موفقیت چشمگیر ندارند اما در جام حذفی به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کرده‌اند و حالا باید بعد از انجام دیدار فردا (پنجشنبه) مقابل پرسپولیس خود را مهیای تقابل با آبی‌پوشان پایتخت در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کنند. سرمربی نساجی با توجه به در پیش بودن دیدار با استقلال در جام حذفی و اهمیت دوچندان این مسابقه و البته حواشی به وجود آمده در فضای مجازی، احتمال دارد به چند بازیکن خود استراحت بدهد که یکی از این چهره‌ها احتمالاً علیرضا حقیقی خواهد بود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که فصل موفقی را در جمع قرمزپوشان قائمشهری نگذرانده اما با این‌حال یکی از دو دروازه‌بان ثابت لیگ بیست‌ودوم محسوب می‌شود. حقیقی در کنار حسین پورحمیدی تنها دروازه‌بانانی هستند که در طول لیگ بیست‌ودوم در تمامی دیدارها به میدان رفته‌اند اما این احتمال وجود دارد که این رکورد برای علیرضا حقیقی از بین برود و کارلوس هرناندس احتمالاً به سراغ استفاده از جانشین حقیقی می‌رود و به حسین خطیر میدان خواهد داد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها