هواداران نساجی: نمی‌گذاریم پرسپولیس قهرمان شود!

هواداران نساجی: نمی‌گذاریم پرسپولیس قهرمان شود!

در فاصله چند ساعت مانده به شروع دیدار پرسپولیس مقابل نساجی هواداران تیم شمالی مقابل ورودی ورزشگاه وطنی برای تیم مهمان کری می خوانند.

به گزارش تیترکوتاه، دیدار حساس هفته سی ام لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در شهر قائمشهر تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.

گروهی 200 نفره از هواداران باشگاه نساجی مازندران از حدود ساعت ۱۴ امروز مقابل ورودی ورزشگاه وطنی قائمشهر تجمع کرده‌اند تا به محض باز شدن درها وارد استادیوم شوند.

از جمله صحبت‌های جالب مطرح شده بین طرفداران تیم نساجی مازندران اشاره به قدرتمند بودن این تیم و غیرت بازیکنان تیم محبوبشان است. تعدادی از هواداران این تیم شمالی با اشاره به سابقه بیشتر تی نساجی در فوتبال ایران برای پرسپولیسی‌ها که تعداد قابل توجهی از هواداران آنها هم در آن اطراف بودند کری خواندند و گفتند: "نمی گذاریم پرسپولیس قهرمان شود". آنها معتق بودند "امروز یا شکست تان می‌دهیم یا حداکثر با شما مساوی می کنیم، نمی‌گذاریم پرسپولیس برنده شود".

طرفداران تیم نساجی با به صدا درآوردن بوق و دست زدن همچنین خواندن شعارهای دسته جمعی مخصوص، بازیکنان تیم نساجی را ببر مازندران خطاب کرده و معتقدند آنها یقه پرسپولیس را در هفته آخر می گیرند و مانع از قهرمانی این تیم می شوند.

ناگفته نماند؛ در صورت توقف پرسپولیس مقابل نساجی با شکست یا تسای و برد احتمالی سپاهان در بازی هفته آخر این تیم مقابل مس کرمان، سپاهانی‌ها با یک یا دو امتیاز اختلاف قهرمان می شوند. در حال حاضر تیم پرسپولیس با ۶۳ امتیاز در صدر است و سپاهان ۶۲ امتیاز پشت سر پرسپولیس قرار دارد.


 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار