رشد ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

رشد 20 هزار واحدی شاخص کل بورس

بازار سهام در روزی که با افت ارزش معاملات همراه بود توانست رشدی ۲۰ هزار واحدی را تجربه کند و خود جایگاه خود را در کانال ۲ میلیون ۳۰۰ هزار واحدی تا حدودی تثبیت کند.

به گزارش تیترکوتاه؛ بازار سهام آخرین روز کاری هفته را اگرچه با افت محسوس معاملات همراه بود، اما توانست عملکرد رو به رشدی از خود نشان دهد و اکثرا سهام بازار در محدوده ی مثبت معامله شوند. همچنین در معاملات روز جاری گروه بانکی و خودرویی در صدر توجهات سهامداران قرار داشتند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 20 واحدی به 2 میلیون و 321 هزار واحد رسید و به این ترتیب توانست خود را در کانال 2 میلیون و 300 هزار واحدی تثبیت کند. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشدی 12  هزار و 700 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 765هزار واحد رسید. 

گفتنی است سه نماد میدکو، وبملت و  شبندر بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد شگویا، انتخاب و بپاس بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند. همچنین سه نماد ثبهساز، پی پاد و وبملت سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد دی گدنا و کرمان سه نماد گرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ 27 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 11هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی ها در روز جاری حدود 500 میلیارد  تومان پول وارد پول کردند.

در بازار امروز 326 نماد در محدوده ی مثبت و 78 نماد در محدوده ی منفی و در بازار فرابورس 253 نماد در محدوده ی مثبت و 82 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اعتراض


    و این در حالی است که متأسفانه سازمان بورس از سال 1398 تاکنون سود سهام همراه اول و هم اخابر 55 هزار بازنشسته و 40 هزار شاغل شرکت مخابرات را به صورت کامل و درست واریز نکرده اند چرا؟

  • اعتراضی جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور


    ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۸
    ارزش سهام عدالت 10 میلیون است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
    اعتراضی جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

  • ناشناس

    آشکار و علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایح می کنند و متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر