تهدید استقلالی‌ها؛ پرسپولیس مجوز بگیرد، AFC را مطلع می‌کنیم!

تهدید استقلالی‌ها؛ پرسپولیس مجوز بگیرد، AFC را مطلع می‌کنیم!

هواداران استقلال معتقدند تیم رقیب‌شان هم طبق قانون نباید به لیگ قهرمانان آسیا برود و مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را تهدید کرده‌اند که اطلاعات اشتباه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه ندهند.

به گزارش تیترکوتاه، هر چند مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تاکید کرده‌اند که تا این لحظه، هیچ تیمی از لیگ قهرمانان حذف نشده و هیچ تیمی هم مجوز نگرفته است اما شواهد نشان می‌دهد که استقلال از این مسابقات کنار گذاشته شده و پرسپولیس هم شانس زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان ندارد.

درباره استقلال بحث بدهی به استرماچونی و عدم پرداخت مطالبات او در موعد مقرر مطرح بود اما درباره پرسپولیس داستان تکراری مالکیت مشترک سرخابی‌ها دردسرساز شده است.

البته مدیران وزارت ورزش سعی دارند اینگونه القا کنند که مالک هر دو باشگاه نیستند و یکی از آنها زیرمجموعه وزارت اقتصاد است اما بعید است که مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا تا این حد از اصل ماجرا بی‌خبر باشند.

جالب اینکه هواداران معترض استقلال هم وارد صحنه شده‌اند و به مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هشدار داده‌اند که اگر بخواهند برای صدور مجوز پرسپولیس اقدام به گمراه کردن مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا کنند، از طریق ایمیل و شبکه‌های مجازی، AFC را در جریان حقایق قرار خواهند داد!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    یه جور بیماری و مرض هست که کیسه کشا بهش مبتلا هستند خوب شدنی هم نیست تا بلاخره بمیرند

  • سید احد حسینی

    در خصوص ایمیل زدن تخصص و عادت دیرینه دارند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها