مالکیت مشترک سرخابی‌ها باز هم آنها را دور از لیگ قهرمانان نگه می‌دارد؟

حذف استقلال قطعی است، حضور پرسپولیس قطعی نیست!

حذف استقلال قطعی است، حضور پرسپولیس قطعی نیست!

در حالی که بحث بر سر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد، باید گفت که حضور پرسپولیس هم در این تورنمنت قطعی نیست.

به گزارش تیترکوتاه، بعد از یک دوره غیبت تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، هواداران دو تیم امیدوار بودند که در دوره جدید شاهد حضور تیم‌های محبوب خود باشند اما اوضاع بر وفق مرادشان پیش نرفت.

استقلال به خاطر شکایت استراماچونی و پرداخت نشدن مطالبات مربی ایتالیایی در زمان مقرر بار دیگر حضور در لیگ قهرمانان را از دست داد و هر چند که مدیران وزارت ورزش و جوانان تاکید دارند که هنوز این غیبت قطعی نشده اما خود مدیران استقلال و البته هواداران این تیم نیز با حذف دوباره تیم شان کنار آمده‌اند!

نکته جالب اما به احتمال حذف پرسپولیس مربوط است؛ اگرچه قرمزها توانستند در موعد مقرر مشکل شکایت های داخلی و خارجی خود را حل کنند اما این تنها شرط برای حضور در لیگ قهرمانان نیست و بحث مالکیت مشترک سرخابی‌ها می‌تواند منجر به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان شود چرا که مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا با دقت تحولات تیم‌ها را پیگیری می‌کنند و تنها اعلام این خبر که سرخابی‌ها مالکیت مشترک ندارند برای فریب آنها کفایت نمی‌کند!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها