سقوط شدید ارزش معاملات در بازار رمزارز

سقوط شدید ارزش معاملات در بازار رمزارز

امروز تغییرات قیمت در ارزهای دیجیتال کم است. بیت کوین و اتریوم در حوالی همان نرخ دیروز معامله می شوند.

نوسان ارزهای دیجیتال طی امروز بسیار کم بوده و ارزهای بزرگ بازار تقریبا در همان قیمت دیروز هستند. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز بازار، با افت بسیار کوچک، هم اکنون در نرخ 26800 دلار معامله می شود.

افت هفتگی بیت کوین 7 درصد  بوده و در مقیاس ماهانه هم حدود 13 درصد کاهش قیمت داشته است. ارزش بازار بیت کوین 519 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته 9 میلیارد دلار معامله در این ارز به ثبت رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین دوباره روند کاهشی گرفته و رقم 9 میلیارد دلار برای این ارز عدد کوچکی محسوب می شود.

ارزش معاملات اتریوم به 4 میلیارد دلار رسید

اتریوم هم امروز افت بسیار کوچکی داشته و در حال حاضر با نرخ 1800 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی، افت 5 درصدی در اتریوم مشاهده می شود اما در مقیاس ماهانه وضعیت بدتر است و 14 درصد کاهش قیمت در اتریوم رخ داده است.

اتریوم با ارزش بازار 221 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات اتریوم هم بسیار کم بوده و طی روز جاری شاهد بازار کم رمقی هستیم.

آلت کوین ها هم تکان نخورده اند

بازار ارزهای دیجیتال امروز وضعیت عجیبی دارد. در فهرست 50 ارز برتر بازار تقریبا نیمی از نمادها مثبت و نیمی دیگر، منفی هستند. اما نوسانات آن ها بسیار کوچک است.

در فهرست نمادهای منفی فقط سندباکس با افت 1.1 درصدی، بیشتر از یک درصد کاهش قیمت داشته است. مابقی نمادهای منفی کمتر از یک درصد افت کرده اند. در فهرست نمادهای مثبت هم به جز راکت پول که 6 درصد افزایش قیمت داشته و تون کوین و لئو که حدود 3 درصد رشد کرده اند، مابقی نمادها رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی هنوز هم وضعیت آلت کوین ها خوب نیست. لیدو دائو و لئو با رشد 2 درصدی طی  این مدت، بهترین عملکرد را در بازار داشته اند. راکت پول و اتم نیز کمتر از 2 درصد رشد داشته اند و مابقی نمادها، افت قیمت را ثبت کرده اند.

بیشترین افت هفتگی را فایل کوین با کاهش قیمت 13 درصدی دارد. پالیگان  و  EOS هم به ترتیب 12 و 11 درصد افت کرده اند. آپتوس و آوی نیز با افت قیمت 10 درصدی، جزو منفی ترین نمادهای هفتگی محسوب می شوند.

در مقیاس ماهانه به جز لئو و ترون که 4 درصد رشد کرده اند، مابقی نمادها منفی بوده اند. طی همین مدت آپتوس 35 درصد کاهش قیمت داشته و بزرگ ترین افت بازار را داشته است. EOS و فایل کوین هم با افت 30 درصدی از منفی ترین نمادها طی این مدت بوده اند.

سقوط 37 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در همان عدد 1.12 تریلیون دلار باقی مانده اما ارزش معاملات 37 درصد کم شده و به عدد 21 میلیارد دلار رسیده است.

در بخش دیفای 1.4 میلیارد دلار معامله انجام شده و در استیبل کوین ها هم 18 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر