نصیرزاده: ثابت کردیم تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: باتوجه به حمایت ‌هواداران‌مان از بازی‌های خانگی تیم، ثابت کردیم پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم

نصیرزاده: ثابت کردیم تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست

به گزارش تیترکوتاه، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با اشاره به بازی تراکتوری‌ها مقابل نساجی، اظهار داشت: تراکتور در این بازی نیز همچون هفته‌های گذشته، فوتبال مالکانه، تهاجمی و جذابی به نمایش گذاشت و خدا را شکر سه امتیاز بازی را هم کسب کردیم و هواداران خوشحال به خانه بازگشتند.

وی با تأکید بر اینکه تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست، توضیح داد: این موضوع یک ادعا نیست، بلکه هواداران ما در عمل ثابت کرده‌اند که حمایت‌شان تنها به فضای مجازی ختم نمی‌شود و در سرما و گرما همواره پشتیبان تراکتور هستند.

نصیرزاده خاطر نشان کرد: سه تیم بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند، اما نکته جالب ماجرا اینجاست که باز هم تعداد تماشاگران تراکتور در هفته بیست‌ونهم، بیشتر از تماشاگران بازی‌ آن تیم‌ها بود. باتوجه به استقبال فراتر از انتظار هواداران از بازی‌های تراکتور، بدون شک آمار پرتماشاگرترین تیم و بازی فصل بیست‌ودوم، در تسخیر پرشورهاست.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به اینکه تراکتور آخرین بازی خانگی فصل را پشت سر گذاشت، بیان کرد: جا دارد از تمامی هواداران‌مان به ویژه هواداران شهرستانی تراکتور که تحت هر شرایطی تیم محبوب‌شان را حمایت کرده‌اند، تشکر و قدردانی ‌کنم. همچنین از مسئولان سکوها نیز به خاطر کمک به برقراری نظم و تشویق منظم و یکصدا نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

وی در پایان تاکید کرد: باشگاه با رعایت اصل حرفه‌ای‌گری در مسیر ترسیم شده حرکت می‌کند و امید است شاهد افتخارآفرینی تراکتور و خوشحالی مردم خطه آذربایجان در فصل آتی مسابقات باشیم.

 

 

 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها