حرف‌های قابل تامل مدیرعامل پرسپولیس

حرف‌های قابل تامل مدیرعامل پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که عده‌ای دوست ندارند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

به گزارش تیترکوتاه، آن‌طور که مشخص است حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و برخلاف نظر وزیر ورزش که مدعی شد این تیم هنوز از آسیا حذف نشده، باید آبی‌ها را حذف‌شده دانست.

از یکی دو روز گذشته ماجرای حذف پرسپولیس هم مطرح شد و عده‌ای عنوان کردند که این تیم هم درست مثل استقلال از لیگ قهرمانان آسیاحذف می‌شود. دلیل حذف پرسپولیس هم مالکیت دولتی و مشترک با استقلال و همچنین بدهی‌های مالیاتی عنوان شده است.

با این حال قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس حرف‌های قابل تاملی در این خصوص زد و مدعی شد عده‌ای نمی‌خواهند پرسپولیس به آسیا بروند. مدیرعامل پرسپولیس قبل از بازی عصر جمعه تیمش گفت: بر اساس اسناد و مدارک ما مشکلی نداریم اما شاید عده‌ای در پی حذف ما هستند. باید از کسانی که این توطئه‌ها را می‌کنند بپرسید. همه اسناد برای کسب مجوز حرفه‌ای آماده شده و مشکل مالیاتی برانکو هم حل شده است. از کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند بپرسید چرا چنین چیزهایی گفته می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: برخی‌ها برنمی‌تابند که تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد. اگر به گذشته برگردید هم می‌بینید عده‌ای به دنبال این بودند چگونه مجوز حرفه‌ای ما باطل شود. کاری که از ما برمی‌آید کاملا انجام شده و مابقی آن‌ها با نهادهای دیگر است.

او درباره مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: آن را با نامه‌ای که گرفته بودیم، حل کردیم. این بد است که این مسائل دهن به دهن می‌شود چون عوامل کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌بینند. آن‌ها می‌گویند خودشان دوست ندارند به لیگ قهرمانان آسیا بروند و این چه برخوردی است که با تیم کشورشان دارند. همه به دنبال مانع‌تراشی هستند که این تیم نرود. این یک کار ملی است و اینجا ایران مطرح است. باید برای ایران کار کنیم.

این حرف‌های بسیار مهم از سوی مدیرعامل پرسپولیس درحالی مطرح شد که این سوال پیش می‌آید که واقعا چه کسانی از حذف احتمالی پرسپولیس خوشحال می‌شوند و برای حضور این تیم در آسیا مانع‌تراشی می‌کنند. مشخص نیست روی صحبت درویش با مسئولان فدراسیون فوتبال است و یا این‌که انتقاد او از مدیران وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی است.

هرچه که هست زنگ خطر برای پرسپولیس هم درآمده و احتمال حذف این تیم هم از آسیا وجود دارد. در این صورت درست مثل سال قبل نمی‌توانیم شاهد حضور دو تیم پرطرفدار پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اتفاقی که اگر رخ دهد، فاجعه بزرگی می‌باشد و پای همه عوامل مربوطه گیر خواهد بود.

 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار