پاسخ تاج به شایعات حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

پاسخ تاج به شایعات حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

تاج در خصوص مسائل مطرح‌شده نسبت به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من دیده‌ام گفته‌اند ممکن است باشگاهی حذف شود، اما به هیچ وجه این گونه نیست.

به گزارش تیترکوتاه، مهدی تاج پس از حضور در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در جلسه امروز در مورد تیم ملی امید بحث شد، و شرایط و موانع، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های تیم ملی امید را اعلام کردیم. توانمندی‌های موجود را نیز گفتیم، همه صحبت‌ها را شنیدند و صحبت‌های خوبی انجام شد. بنا شد به سرعت سرمربی تیم امید را اعلام کنیم، ‌البته همه مسائل سرمربی نیست. از نظر فدراسیون فوتبال نیز باید سرمربی به سرعت اعلام شود.

وی افزود: البته حتی اگر از قبل سرمربی را اعلام می‌کردیم امکان برگزاری اردوها را نداشتیم. لیگ در این هفته تمام می‌شود و حتما باید به سمت تشکیل اردوهای تیم ملی امید و سایر تیم‌ها برویم. این کار را هم انجام می‌دهیم. امروز برای ستاد عالی بازی‌ها زمان مناسبی بود تا گزارش فدراسیون فوتبال را به صورت مفصل بشنوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید عنوان کرد: کشور ما مربیان قابل و خوبی دارد که ویژگی‌های خاصی دارند. همین‌ که این حساسیت برای تیم ملی امید وجود دارد و همه نگران هستند تا این تیم پس از سال‌ها به المپیک برود، خوب است. این حساسیت قبلاً به این شکل نبود. ارزیابی خودم مثبت است و امیدوارم تیم امید بهترین نتیجه را بگیرد.

تاج در مورد مطرح شدن نام گزینه‌هایی مثل مجتبی حسینی و علیدوستی برای سرمربیگری تیم امید پاسخ داد: به غیر از این نفرات گزینه‌های دیگری هستند که نامشان مطرح شده، نهایت امروز و فردا سرمربی معرفی خواهد شد و کار از هفته آینده قطعا آغاز خواهد شد.

وی در مورد برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای ایجاد مساوات در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: خوشبختانه با وجود ضعف‌های موجود قابلیت‌ها خیلی بیشتر است. الان می‌بینیم همه ورزشگاه‌ها پر شده و همه چیز به هفته آخر موکول شده است. مجموع بخشنامه‌هایی در نظر گرفتیم که یکی از آنها در خصوص ناظران مسابقات است. روز گذشته این ناظران کارشان را به خوبی انجام دادند و امیدواریم بتوانیم تغییری در نگاه ناظران لیگ و ناظران داوری انجام بدهیم. روز گذشته برای آنها روز خوبی بود و خود داوران نیز با وجود برخی اشتباهات، عملکرد خوبی داشتند، اما دقیق نمی‌دانم اشتباهشان چه بود.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دو روز دیگر جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال با حضور مسؤولان لیگ، کمیته‌های داوران، انضباطی، اخلاق و... برگزار می‌شود. برخی صحبت‌ها نیز شده که کمیته اخلاق قطعا در مورد آنها تصمیم جدی خواهد گرفت.

تاج در خصوص مسائل مطرح‌شده نسبت به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: من دیده‌ام گفته‌اند ممکن است باشگاهی حذف شود، اما به هیچ وجه این گونه نیست. اگر قرار باشد هر باشگاهی حذف می‌شود، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و AFC دلایلش را به‌طور واضح می‌گویند. چیزی نیست که به حرف کسی یک باشگاه حذف بشود و باشگاه دیگر حذف نشود. حتما باید دلایلش را به باشگاه‌ها با کدهای صدور مجوز حرفه‌ای که پیش از این اعلام و به باشگاه‌ها ابلاغ شده، اعلام کنند. وضعیت باشگاه‌های کشور را خوب دیده و خیلی به این موضوع با وجود برخی نگرانی‌هایی که به باشگاه‌ها می‌دهند منفی نگاه نمی‌کنم. به هر جهت باید صبر کنیم تا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام نظر کرده و پس از آن از طرف AFC راستی‌آزمایی شود.

وی افزود: نه اینکه نگرانی وجود ندارد و همه تیم‌ها تأیید می‌شوند، اما اینکه هر فردی بیاید و کاری کند، یا اینکه نفوذی باشد، درست نیست. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باید با دلیل یک باشگاه را حذف یا ابقا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات موجود برای بلیت‌فروشی بازی‌ها به‌ویژه در ورزشگاه آزادی و همچنین بی‌نظمی‌های موجود در گیت‌های بلیت‌فروشی اظهار داشت: اکنون به هفته آخر لیگ رسیده‌ایم و قطعا روی این موضوع مدیریت می‌شود. البته بحث مسئولیت کنترل و برنامه‌ریزی بلیت فروشی در اختیار خود باشگاه‌ها است. سازمان لیگ هم روی این موضوع نظارت دارد که می‌تواند نظارت خود را بیشتر کند. در حال حاضر ورزشگاه آزادی مشکلاتی دارد.

ورزشگاه آزادی در حال حاضر هم از لحاظ جمعیت و هم نقطه نظرات برخی نهادها، مشکلاتی دارد که امیدواریم سال آینده به یک تمنیع و برنامه ریزی برسیم تا هر فردی با خرید بلیت روی صندلی خودش بنشیند. کار خیلی سختی هم نیست و حتما حل می‌شود.

وی درمورد اینکه آیا حقیقت دارد ورزشگاه آزادی میزبان لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود، گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها