طرح ویژه برای این فرهنگیان

تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان اشکذر طرح معلمِ معلم ها را راه‌اندازی کردند و تصمیم دارند هرسال یکی از کتاب‌های استاد شهید مرتضی مطهری را به معلمان خود هدیه کنند.

«معلمِ معلم+ها» طرحی است که به نیت معلمان شهید استان یزد و توسط تعدادی دانش‌آموز پسر یکی از مدارس شهرستان اشکذر اجرا شد و این طرح ثبت شد تا همه‌ساله در اردیبهشت‌ماه برگزار و هرسال یکی از آثار استاد مطهری که الگوی همه معلمان است، به معلمان مدارس شهر اهدا شود.

امیرمحمد که در پایه هشتم مدرسه لقمان حکیم اشکذر مشغول به تحصیل است، در رابطه با چگونگی شکل‌گیری این طرح، اظهار کرد: یکی از روزهای ماه رمضان وقتی دبیر ریاضی در حیاط مدرسه مشغول قدم زدن بود، کتاب «جاذبه و دافعه علی (ع)» شهید مطهری را در دست یکی از دوستان من دید و از او خواست تا کتاب را چند روزی امانت بگیرد و بخواند.

وی افزود: همین درخواست سبب شد چند نفر از بچه‌ها به فکر آن بیفتیم تا در ایام تکریم مقام معلم این کتاب را به همه معلمان مدرسه هدیه بدهیم تا اینکه رهبر معظم انقلاب در دوم اردیبهشت امسال و دیدار معلمان توصیه کردند، معلمان کتاب‌های شهید مطهری را بخوانند که همین توصیه، انگیزه ما برای این کار دو چندان کرد.

امیرمحمد ادامه داد: بنابراین قرار گذاشتیم طرحی را در شهرستان اشکذر به نام «معلمِ معلم+ها» راه‌اندازی کنیم و طی آن در اردیبهشت‌ماه هرسال یکی از آثار معلم شهید مطهری را به معلمان مدارس شهر اهداء کنیم.

این دانش‌آموز اذعان کرد: در آغاز این طرح با حمایت خیرین کتاب، ۱۴ کتاب «جاذبه دافعه علی (ع)» استاد مطهری تهیه و طی برگزاری همایشی با حضور ردایی فرماندار اشکذر و الیاسی ریاست آموزش‌وپرورش این شهرستان، به دبیران و کادر مدرسه لقمان حکیم اهدا شد.اجرای طرح ابتکاری«معلمِ معلم+ها» توسط دانش‌آموزان اشکذری به نیت معلمان شهید

تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان اشکذر طرح معلمِ معلم+ها را راه‌اندازی کردند و تصمیم دارند هرسال یکی از کتاب‌های استاد شهید مرتضی مطهری را به معلمان خود هدیه کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • عزیزقلی میرزایی

    باسلام خسته نباشید من شهریور ۱۴۰۱ بازنشست شدم ، هرسال یک جشنی برای بازنشسته ها میگرفتند به ما که رسید اون هم ول شد آموزش وپرورش ناحیه ۶ اصفهان پست آموزگاری مشغول بودم ممنون

اخبار
پیشنهاد سردبیر