برانکو قهرمان جام ملت‌های آسیا را پیش‌بینی کرد

برانکو قهرمان جام ملت‌های آسیا را پیش‌بینی کرد

سرمربی تیم ملی عمان شاگردان قلعه نویی را شانس اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دانست.

به گزارش تیترکوتاه، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان بعد از قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر به عنوان میهمان ویژه در شبکه «الکاس» قطر حضور پیدا کرد.

برانکو گفت‌وگویی مفصل با شبکه قطری داشت. عمان در این قرعه کشی با در گروه F با تیم‌های ملی عربستان، تایلند و قرقیزستان همگروه شد. برانکو درباره نحو برگزاری مراسم قرعه کشی در دوحه گفت: باید بگویم قطر به بهترین شکل ممکن این مراسم را برگزار کرد. پیش از این قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ بود و دیدیم بهترین جام جهانی را برگزار کرد و بعد از میزبانی رویداد بزرگی مثل جام جهانی اصلا تعجبی ندارد که چنین مراسم‌هایی را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

برانکو درباره اینکه کدام تیم‌ها شانس اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هستند گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی حضور دارند. ژاپن، ایران، کره جنوبی، استرالیا و عربستان نمونه‌های بارز قدرت‌های فوتبال آسیا هستند. اما درباره اینکه کدام تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود به نظرم (باخنده) عمان می‌تواند! ژاپن و ایران دو کاندیدای اصلی قهرمانی در این جام هستند. البته نباید از استرالیا هم غافل شد.

برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی قطر مدافع عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در میان مدعیان نامی نبرد. کارلوس کی روش هدایت قطری‌ها را در این جام برعهده دارد و برانکو از تمجید قدرت تیم کی روش چشم پوشی کرد.

 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار