شانس بالای گل‌محمدی برای تکرار شاهکار ذوالفقارنسب، پروین و برانکو

پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در فصل جاری فرصت خوبی دارد که صاحب دوگانه شود، اتفاقی که پیش از این سه مربی دیگر آن را رقم زدند.

شانس بالای گل‌محمدی برای تکرار شاهکار ذوالفقارنسب، پروین و برانکو

به گزارش تیترکوتاه، برتری یک بر صفر برابر پیکان باعث شد پرسپولیس همچنان صدرنشین لیگ برتر بماند و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ همچنان با یک امتیاز بیشتر از سپاهان شانس اول قهرمانی لیگ باشد.

قرمزها همچنین در نیمه نهایی جام حذفی هم باید به مصاف هوادار بروند و کار چندان سختی برای رسیدن به فینال ندارند اما در بازی پایانی احتمالا باید با استقلال روبرو شوند با این حال یحیی گل‌محمدی که تاکنون با پرسپولیس موفق به کسب جام حذفی نشده، امید زیادی دارد که این طلسم را بشکند و این فصل با پرسپولیس صاحب دوگانه شود.

پیشتر و در فصل 77-78 پرسپولیس با هدایت علی پروین موفق شد بالاتر از استقلال قهرمان لیگ شود و در فینال جام حذفی هم همین تیم را شکست دهد و دوگانه را فتح کند. 20 سال بعد قرمزها با برانکو توانستند این افتخار را تکرار کنند و حالا باید دید نوبت به یحیی هم می رسد یا خیر.

غیر از این نفرات، یک بار هم بیژن ذوالفقارنسب با سایپا توانست در سال 72 قهرمان لیگ و جام حذفی شود و اگر گل‌محمدی هم بتواند هر دو جام را بگیرد، تبدیل به چهارمین مربی صاحب دوگانه در فوتبال ایران خواهد شد.

از سوی دیگر علی پروین و برانکو با پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ شدند و اگر قرمزها این فصل قهرمان شوند، از این نظر نیز گل‌محمدی با رکورد مربیان محبوب گذشته پرسپولیس برابری خواهد کرد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها