لاف جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران/ تهدید نظامی چقدر جدی است؟

لاف جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران/ تهدید نظامی چقدر جدی است؟

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با گنده‌گویی درباره ایران گفته است که باید با تهدید نظامی به برنامه هسته‌ای ایران پاسخ داد.

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» بار دیگر لفاظی‌های تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران و برنامه هسته‌ای این کشور را مطرح کرد و خواستار استفاده از تهدید نظامی برای مقابله با پیشرفت هسته‌ای ایران شد.

وی به «فرید زکریا» خبرنگار شبکه سی ان ان گفت: «اگر می‌خواهید مانع از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای نظامی شوید، تنها راه متوقف کردن آن‌ها با یک تهدید نظامی معتبر است».

رژیم صهیونیستی که از دارندگان زرادخانه‌های اتمی در منطقه غرب آسیا است و با این حال حاضر به پیوستن به پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان پی تی) نیست، دائماً‌ از هر فرصتی برای مقابله با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران استفاده می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با تهدید نظامی جمهوری اسلامی گفت که مسئولیت متوقف کردن ایران از تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای بر عهده ایالات متحده، رژیم صهیونیستی و همسایگان عربی است.

نتانیاهو بار دیگر از توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد و گفت که پیش از این یک تهدید نظامی معتبر عملاً جاه‌طلبی‌های اتمی قبلی عراق، سوریه و لیبی را خنثی کرد و مدعی شد که ایران علی‌رغم هرگونه توافق هسته‌ای با کشورهای دیگر، قادر به ادامه تولید هسته‌ای خود است.

وی در این خصوص گفت: «این کشور (ایران) تولید موشک‌ را متوقف نمی‌کند و تولید تسلیحات را متوقف نمی‌کند».

نتانیاهو ادامه داد: «این (توافق هسته‌ای) آن‌ها را قادر به ادامه تولید سانتریفیوهایی می‌کند که این کشور را قادر می‌سازد ظرف دو سال، یک‌سال، توانمندی مورد تأیید جامعه بین‌المللی را برای غنی‌سازی اورانیوم تا حد نامحدود داشته باشند».

این اولین بار نیست که مقام‌های صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران لفاظی می‌کنند و تهدیدات نظامی علیه جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند و پیش از این نیز «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی که در سفر به منطقه بعد از عربستان سعودی به فلسطین اشغالی رفته بود، گفت هماهنگی ایالات متحده و اسرائیل برای جلوگیری از ایران هسته‌ای لازم است. 

از طرف دیگر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده ایران جنگی چندجانبه را علیه اسرائیل از جمله از طریق گروه‌های نیابتی مثل حماس و حزب‌الله به راه انداخته است. وی در گزافه‌گویی خود علیه ایران گفت: «راه تغییر رفتار ایران از طریق فشار گسترده اقتصادی و سیاسی در هر بخش از منافع ایران است و این باید با تهدید نظامی معتبر علیه آن همراه شود».

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    در صورت جنگ با ایران، اسرائیل از روی زمین محو می‌شود

  • ناشناس

    اظهارات جدید نتانیاهو علیه ایران برای صهیونیست ها گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود

  • ناشناس

    مقام ارشد نظامی عربستان: ایران دوست و عزیز ماست

  • ناشناس

    ائتلاف آمریکایی از تروریست‌ها حمایت می‌کند
    مدارکی در اختیار دارد که نشان می‌دهد نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند.

  • ناشناس

    تروریست های آمریکا باید از عراق، سوریه و منطقه بروند

  • ناشناس

    شاخه خراسان گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ از شرق افغانستان آغاز کرد.

  • ناشناس

    یورش نظامیان صهیونیست به اریحا
    یورش نظامیان صهیونیست به اریحا
    «جبریل اللدعة» نوجوان فلسطینی در جریان یورش بامداد امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا در منطقه کرانه باختری به شهادت رسید.

  • ناشناس

    در آستانه روز جهانی کارگر؛
    رژیم صهیونیستی با محاصره غزه ۲۵۰ هزار فلسطینی را بیکار کرده است
    وزارت کار تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه یکشنبه شب اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با محاصره نوار غزه از سال ۲۰۰۷ تا کنون، موجب بیکاری ۲۵۰ هزار نفر در این باریکه شده است.

  • ناشناس

    از سال 1918 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
    از سال 1918 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها