اختصاصی تیتر کوتاه:

پشت پرده فساد بزرگ در فوتبال؛ سکه، دلار و آپارتمان برای سهمیه‌ ای که نرسید!

مدیران پیشین یکی از باشگاه‌های صنعتی متهم هستند که با پرداخت رشوه به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بودند.

پشت پرده فساد بزرگ در فوتبال؛ سکه، دلار و آپارتمان برای سهمیه‌ ای که نرسید!

به گزارش تیترکوتاه، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تشکیل پرونده برای برخی مدیران سرشناس فوتبال ایران به واسطه یک فساد بزرگ مالی منتشر شده که ظاهرا به دنبال بازداشت یکی از مدیران سابق تیم شهرستانی و اعترافات او رخ داده است.

پیگیری های خبرنگار تیترکوتاه نشان می دهد ماجرا مربوط به یک تیم صنعتی است و مدیران وقت این باشگاه متهم هستند که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبلغ قابل توجهی به صورت سکه و دلار رشوه داده‌اند.

صحبت از پرداخت ۵۰۰ تا ۶۰۰ سکه، مبلغ قابل توجهی دلار و یک آپارتمان به میان آمده که پای برخی مدیران سرشناس فوتبال، برخی مدیران تیم های لیگ برتری و البته چند رسانه را نیز به این پرونده باز کرده است. ضمن اینکه سرمربی سابق این تیم شهرستانی نیز مورد اتهام واقع شده است.

فدراسیون فوتبال نیز در این زمینه بیانیه ای صادر و اعلام کرد: «منشاء مبارزه با فساد و تخلف احتمالی در حوزه فوتبال؛ فدراسیون است و همواره از بررسی هر گونه موضوعی که به سلامت فوتبال کمک می‌کند، استقبال کرده و خواهد کرد و با متخلفان احتمالی برخورد لازم در چارچوب قوانین ذیربط صورت می‌گیرد.»

نکته جالب اینکه مدیران وقت تیم مذکور با وجود اتهام تبانی و هزینه سنگین در نهایت هم به هدف خود نرسیدند و دست‌شان از سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کوتاه ماند با این حال رتبه خوبی در جدول کسب کردند.

باید دید شعار برخورد با مدیران تا چه حد جدی است چرا که از حداقل دو مدیر سرشناس فوتبال به عنوان متهم در این پرونده نام برده شده و در صورت اثبات اتهامات شاهد تغییرات مهم در فدراسیون فوتبال خواهیم بود.

مهدی محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها