اختصاصی تیترکوتاه؛

ایرلاین جدید در راه است / «لاد ایر» با نماد خروس لاری می آید

یکی از فعالیت هایی که نمایندگان مجلس در طول دوره حضور خود در ساختمان بهارستان انجام می دهند سروسامان دادن به وضعیت حمل و نقل هوایی شهرستان یا حوزه انتخاباتی خودشان است اما این نگاه کاملا سودمند است؟

ایرلاین جدید در راه است / «لاد ایر» با نماد خروس لاری می آید

به گزارش تیترکوتاه، نمایندگانی که در مجلس حضور دارند برای رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه انتخاباتی خودشان همیشه ایجاد زیرساخت های ارتباطی و لجستیکی را مد نظر قرار می دهند این در حالی است که میزان مطالعه روی برخی از پروژه ها به اندازه لازم انجام نشده و بعضا با شکست هایی همراه می شود که همراه با صرف انرژی و ضررهای مالی است. 

ایجاد زیرساخت هایی همچون فرودگاه جدید در شهرستان های کوچک که بعضا هفته ای یک یا دو پرواز دارند از جمله همین موارد است. همچنین به تازگی تمامی استان ها و شهرستان ها نیز به دنبال ایجاد ایرلاین اختصاصی خود رفته اند که از نمونه های تقریبا موفق آن که به خرید هواپیما و انجام تعداد خط پرواز منجر شده است می توان به ایرلاین تازه تاسیس یزد ایر اشاره داشت. یزد ایر با مستقر کردن ناوگان خود در فرودگاه شهید صدوقی نژاد قصد دارد تا میزان حضور گردشگران در این استان را بهبود ببخشد. 

در همین راستا به تازگی نماینده شهرستان لارستان که از جمله ثروتمندترین شهرستان های استان فارس به شمار می آید، خبر از تاسیس یک ایرلاین جدید داد و از تمامی سرمایه گذاران این شهر درخواست کرد تا با سرمایه گذاری خود، این ایرلاین را به سمت موفقیت سوق دهند. 

ایرلاین جدیدالتاسیس "لادایر" با نماد خروس لاری به تازگی اولین فروند هواپیما خود را خریداری کرده و آگهی های جذب نیرو خود را منتشر نموده است و باید منتظر باشیم ببینم آیا این ایرلاین با داشتن موقعیت مناسب جغرافیایی می تواند ناوگانی سلامت برای خود ایجاد کند تا با انجام پروزهای روتین به مناطق جنوب کشور از جمله شهرهای دبی، مسقط و دوحه به حیات خود ادامه دهد یا خیر؟ 

همچنین مشکل اصلی ایرلاین های تازه تاسیس شده نبود امکانات برای خرید هواپیماهای جدید است و بعضا از هواپیماهای فرسوده شده دیگر شرکت های هواپیمایی و بعد از بازسازی های سنگین استفاده می کنند. 

محمد امین زمانی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر