سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال نامه ای به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران، تأکید کرد که تنها مراکز نمایشگاهی ساری و رامسر دارای پروانه بهره برداری مجاز به برگزاری نمایشگاه هستند و فعالیت هر مرکز فاقد مجوز با تبعات قانونی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۲۰۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۰۲