به گزارش روابط عمومی بیمه دی از زنجان، در این نشست،مصطفوی مدیر بیمه دی زنجان ، مصطفوی دبیر کانون رانندگان کشور ، گمار مدیر پروژه ارزیابی درمان زنجان ضمن بررسی مفاد قرارداد و سازوکارهای اجرایی ارائه خدمات، بر ضرورت تسریع در فرآیند رسیدگی به اسناد درمانی، توسعه خدمات غیرحضوری و افزایش کیفیت خدمترسانی به بیمهشدگان تأکید کردند.
همچنین مصطفوی دبیر کانون رانندگان کشور ، ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای قرارداد ،گفت: امید داریم انعقاد این قرارداد نقش مؤثری در ارتقای سطح رفاه، رضایتمندی و حمایت درمانی بیمه شدگان و خانوادههایشان ایفا کرده و از خدمات شایسته ارائه شده توسط همکاران جبران و بیمه دی تقدیر و تشکر بعمل آمد.