کد خبر: ۵۰۴۸۸۱
۰۱ تير ۱۴۰۵ ۱۵:۴۱

استاندار کرمانشاه: ارتقای ضریب نفوذ بیمه گامی مهم در توسعه پایدار است

در نشستی به میزبانی استاندار کرمانشاه، آخرین وضعیت صنعت بیمه استان بررسی شد ، در این نشست مدیر بیمه دی کرمانشاه بر عبور از نگاه سنتی و بهره گیری از ظرفیت های سرمایه گذاری و پوشش ریسک در حوزه های مختلف برای توسعه اقتصادی تاکید کرد.
استاندار کرمانشاه: ارتقای ضریب نفوذ بیمه گامی مهم در توسعه پایدار است

به گزارش روابط عمومی بیمه دی از کرمانشاه، منوچهر حبیبی ، استاندار کرمانشاه در جلسه‌ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان که در نحل استانداری برگزار شد، با اشاره به شاخص‌های کلیدی صنعت بیمه در استان گفت: با وجود ظرفیت‌های قابل توجه اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تجاری در کرمانشاه، وضعیت فعلی صنعت بیمه همچنان فاصله قابل توجهی با این ظرفیت‌ها دارد.
وی افزود: توسعه فرهنگ بیمه در جامعه، ارتقای ضریب نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف ، گامی مهم در مسیر توسعه پایدار استان است.
حبیبی تقویت همکاری میان دولت، بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و صنعت بیمه می‌تواند به افزایش تاب‌آوری اقتصادی و تسریع روند توسعه استان کرمانشاه کمک کند.
در این نشست، باوندپور مدیر بیمه دی در استان کرمانشاه نیز با تأکید بر ضرورت تحول در رویکردهای صنعت بیمه اظهار کرد: صنعت بیمه تنها یک نهاد مالی برای جبران خسارت نیست، بلکه یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت ریسک، افزایش تاب‌آوری اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاری در هر استان محسوب می‌شود.
وی همچنین بر لزوم گذار از نگاه سنتی به رویکردهای نوین در صنعت بیمه و نگاه مدرن به این صنعت برای توسعه اقتصادی از نگاه سرمایه گذاران و صنعتگران تأکید کرد.

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر