کد خبر: ۵۰۲۹۸۹
۲۰ فروردين ۱۴۰۵ ۱۷:۳۱

اولین رایزنی ایران و عربستان بعد از آتش بس

وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه شب با وزیر امور خارجه عربستان به صورت تلفنی گفتگو کرد.
اولین رایزنی ایران و عربستان بعد از آتش بس

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، با تشریح آخرین تحولات منطقه پس از اعلام آتش‌بس، ضمن تأکید بر رویکرد مسئولانه ایران، تصریح کرد: متاسفانه طرف آمریکایی دو بار در میانه روند مذاکرات هسته‌ای اقدام به تجاوز نظامی علیه ایران کرد و این بار هم هنوز دیپلماسی و مذاکرات شکل نگرفته، بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کند.

فیصل بن فرحان ، وزیر امور خارجه عربستان بر حمایت کشورش از توافق آتش‌بس و تلاش‌های جاری برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود آتش‌بس جاری زمینه ساز خاتمه کامل جنگ و بازگشت امنیت و ثبات به منطقه شود.

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر