فروش قابل توجه این خودرو، جایگاه شیائومی YU۷ را در میان خودروهای شاسی بلند برقی میان رده تثبیت می کند. تسلا مدل Y پیشتر بازار خودروهای برقی چین را در اختیار داشت.
فروش عمده شیائومی YU۷ در ماه اکتبر ۲۰۲۵ به ۳۳٬۶۶۲ دستگاه رسید. این آمار توسط انجمن خودروهای سواری چین (CPCA) منتشر شده و نشان می دهد که این مدل توانسته از فروش داخلی حدود ۲۶٬۱۰۰ دستگاهی تسلا مدل Y در همان ماه پیشی بگیرد.
مجموع تحویل های این مدل از زمان آغاز عرضه در ۶ جولای تا کنون به بیش از ۷۰٬۰۰۰ دستگاه رسیده است. این رشد سریع، جایگاه شیائومی YU۷ را به عنوان یکی از پرفروش ترین شاسی بلندهای برقی خالص میان رده در چین تقویت می کند.

در ماه اکتبر، شیائومی در مجموع ۴۸٬۶۵۴ دستگاه خودروی انرژی جدید (NEV) در چین به فروش رساند. این عملکرد، شیائومی را در رده برترین تولیدکنندگان خودروهای انرژی جدید در کنار بازیگران اصلی بازار نظیر بی وای دی و تسلا قرار می دهد.
کارشناسان رسانه های چینی، موفقیت سریع این خودرو را مرهون یکپارچه سازی نرم افزار و سیستم های الکترونیکی داخلی شیائومی می دانند. این رویکرد به ویژه توانسته خریداران جوان را در بخش رو به رشد خودروهای برقی چین به خود جذب کند.