کد خبر: ۱۱۸۲۳۰
۲۳ تير ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴

ارسطوی پایتخت ناجی یونان باستان + فیلم

تکنیک استفاده از چهره های مطرح و سرشناس از گذشته تا کنون به عنوان یکی از استراتژی های اساسی در حوزه تبلیغات و بازاریابی به کار گرفته می شود. شرکت محصولات غذایی پانلا نیز در تبلیغ اخیر خود از این تکنیک به شکلی متفاوت استفاده کرده است.
تعداد بازدید : 0

استفاده از چهره‌های معروف در تبلیغات یکی از استراتژی‌های مؤثر و محبوب در بازاریابی است که به‌طور گسترده‌ای توسط شرکت‌ها و برندهای مختلف به کار گرفته می‌شود. این روش به دلیل توانایی چهره‌های شناخته‌شده در جلب توجه و ایجاد اعتماد در مخاطبان، به‌ویژه در میان طرفداران و دنبال‌کنندگان آنها، بسیار موفق است. تأثیر مثبت این افراد بر روی مخاطبان به افزایش آگاهی از برند، بهبود تصویر عمومی و افزایش فروش محصولات منجر می‌شود. علاوه بر این، همکاری با سلبریتی‌ها می‌تواند به برند اعتبار بیشتری ببخشد و آن را در میان رقبا متمایز کند. از سوی دیگر، انتخاب نادرست چهره‌ها یا مشکلات احتمالی در رفتار و عملکرد آنان می‌تواند تأثیر منفی بر برند داشته باشد و به شهرت آن آسیب بزند.

شرکت پانلا به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات غذایی برای تبلیغ جدید خود از برخی شخصیت‌های شناخته شده و مطرح در شبکه‌های اجتماعی در کنار احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلویزیون استفاده کرده است تا بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

 

اخبار
  • آخرین اخبار
  • پربازدید
  • پربحث
+ بیشتر
قیمت ارزهای دیجتال
قیمت سکه
قیمت ارز