اینترکام ضد انفجار، بهترین انتخاب برای خرید پیجینگ کارخانه و بیمارستان

اگر به‌دنبال یک اینترکام مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط با بخش‌های مختلف مراکز درمانی یا صنعتی هستید، اینترکام های ضدانفجار بهترین گزینه برای انتخاب است.

اینترکام ضد انفجار، بهترین انتخاب برای خرید پیجینگ کارخانه و بیمارستان

اینترکام با قابلیت ضدانفجار برای پیجینگ کارخانه و بیمارستان

اگر به‌دنبال یک اینترکام مطمئن و کارآمد برای برقراری ارتباط با بخش‌های مختلف مراکز درمانی یا صنعتی هستید، اینترکام های ضدانفجار بهترین گزینه برای انتخاب است. اینترکام ها دستگاه های شبیه به تلفن هستند که برای ارتباط داخلی در سیستم های صوتی و پیجینگ کارخانه و یا سیستم های صوتی مورد استفاده در پیجینگ بیمارستان به کار گرفته میشود. البته بعلت تحت شبکه بودن و عدم نیاز به سیم کشی کاربردهای بسیاری در سیستم های پیجینگ دارند. این نوع اینترکام برای محیط‌های صنعتی که امکان وقوع انفجار در آن‌ها وجود دارد، ایده‌آل است و می‌تواند در برابر شعله‌هایی آتش و موج انفجار مقاومت کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این اینترکام تحت شبکه به دست آورید، تا انتها این مطلب آموزشی جوان پردازش همراه ما باشید.

اینترکام های ضدانفجار برای پیجینگ کارخانه و بیمارستان 

اینترکام ضدانفجار چیست؟

دستگاه‌های اینترکام تحت شبکه، دستگاه‌هایی هستند که در سیستم‌های پیجینگ IP استفاده می‌شوند و امکان برقراری ارتباط یک‌طرفه یا دوطرفه را به‌‌صورت صوتی-تصویری یا فقط صوتی فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها بسته به کاربردی که دارند، ممکن است ساختار و پیکربندی متفاوتی داشته‌باشند.

اما اینترکام‌های ضدانفجار نوعی از دستگاه‌های اینترکام هستند که برای استفاده در محیط‌های خطرناک که ممکن است گازها و بخارات قابل اشتعال وجود داشته‌باشد، طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها در برابر شعله‌های آتش مقاومت می‌کنند و معمولا از ورقه‌های فولادی یا آلومینیومی ساخته می‌شوند.

اینترکام‌های مقاوم در برابر انفجار معمولا محفظه‌های تقویت‌شده‌ای دارند که موجب می‌شود در برابر موج انفجار دوام بیاورند. از ویژگی‌های دیگر این اینترکام‌ها می‌توان به اسپیکرها و میکروفن‌های حذف‌کننده نویز اشاره کرد. همچنین آن‌ها به‌راحتی با سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه سازگار می‌شوند.

این دستگاه‌ها معمولا در محیط‌های خطرناک مانند کارخانه‌های شیمیایی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و کارخانه‌های فولاد و … کاربرد دارند و به کارکنان اجازه می‌دهند که با اتاق کنترل و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

اگر قصد خرید اینترکام تحت شبکه را دارید، شرکت دانش بنیان جوان پردازش باکیفیت‌ترین اینترکام‌های موجود در بازار را به شما ارائه می‌دهد. این دستگاه‌ها از قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند و به‌راحتی با سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه ادغام می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ویژگی اینترکام های ضدانفجار چیست؟

ویژگی‌های اینترکام ضدانفجار

این دستگاه‌ها بسته به مدل و کاربردی که دارند، ممکن است دارای ویژگی‌های متفاوتی باشند، اما برخی از ویژگی‌های رایج آن‌ها عبارتند از:

  • محفظه ضد انفجار: آن‌ها معمولا دارای یک محفظه مقاوم هستند که از ورقه‌های آهن یا آلومینیوم ساخته شده‌اند. این محفظه‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که در برابر گرد و غبار، رطوبت و دمای بالا مقاوم باشند.
  • طراحی بدون نفوذ: طراحی اینترکام ضدانفجار، به‌صورتی است که امکان ورود گازهای قابل اشتعال، رطوبت و آتش به داخل آن وجود ندارد و از این نظر غیرقابل نفوذ است.
  • میکروفن‌ها و اسپیکرهای باکیفیت: اینترکام‌های تحت شبکه دارای اسپیکرها و میکروفن‌هایی هستند که نویز محیط را حذف می‌کنند و در محیط‌های پر رفت‌وآمد و پرسروصدا می‌توانند صدایی واضح و باکیفیت منتقل کنند.
  • سازگاری با سیستم‌های پیجینگ مبتنی بر شبکه: این دستگاه‌ها به‌راحتی در سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه نصب و با دستگاه‌ها و سیستم‌های ارتباطی موجود یکپارچه می‌شوند.
  • پشتیبانی از پروتکل SIP: اینترکام‌های طراحی‌شده توسط شرکت جوان پردازش، از پروتکل SIP پشتیبانی می‌کنند و به‌همین دلیل می‌توان از آن‌ها در مراکز تلفن تحت شبکه مانند سیسکو، آلکاتل، استریسک و … استفاده کرد.

کاربرد اینترکام های ضدانفجار چیست؟

کاربرد اینترکام ضدانفجار

این دستگاه‌ها برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند یک ارتباط کارآمد، ایمن و قابل اعتماد را ارائه دهند. از کاربردهای اینترکام‌های ضدانفجار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنترل دسترسی

این دستگاه‌ها را می‌توان برای اهداف امنیتی ساختمان مانند مدیریت ورود و خروج افراد و کنترل دسترسی از راه دور به کار گرفت. اینترکام‌ها امکان ارتباط دوطرفه را برقرار می‌کنند و به ساکنان ساختمان اجازه می‌دهند تا دسترسی افراد را به ساختمان مدیریت کنند.

واکنش اضطراری

اینترکام ضدانفجار را می‌توان برای اعلام هشدار در مواقع اضطراری استفاده کرد. آن‌ها امکان یکپارچه‌سازی با سایر سیستم‌های امنیتی مثل سیستم‌های نظارت و هشدار تصویری را دارند تا یک راه‌کار جامع برای واکنش اضطراری ایجاد کنند.

محیط‌های صنعتی

این دستگاه‌ها معمولا در محیط‌های صنعتی مثل پالایشگاه‌ها، کارخانه‌ها و … استفاده می‌شوند و ارتباط بین اتاق کنترل و کارکنان را فراهم می‌کنند. آن‌ها همچنین برای سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه یک گزینه ایده‌آل هستند.

مراکز بهداشتی

از اینترکام‌های تحت شبکه می‌توان در مراکز بهداشتی مانند بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها برای ارتباط با بیماران، کارکنان و ملاقات‌کنندگان استفاده کرد. آن‌ها همچنین برای فراخوانی کادر پزشکی در شرایط اورژانسی مناسب هستند.

مراکز آموزشی

از این دستگاه‌ها می‌توان در محیط‌های آموزشی مانند دانشگاه‌ها و مدارس استفاده کرد. بدین ترتیب امکان برقراری ارتباط سریع بین کارکنان و دانش‌آموزان فراهم می شود. آن‌ها برای مواقع اضطراری مانند اعلام هشدار در هنگام بروز یک حادثه، مفید هستند.

اینترکام تحت شبکه جوان پردازش

اینترکام ضدانفجار برای استفاده در محیط‌های خطرناک که ممکن است احتمال انفجار وجود داشته‌باشد، مناسب است. این دستگاه‌ در برابر آتش و موج انفجار مقاومت بالایی دارد و رطوبت و گرد‌وغبار به‌راحتی نمی‌تواند به‌ داخل آن‌ نفوذ کند. آن‌ها دارای اسپیکرها و میکروفن‌هایی هستند که صدا را بدون نویز و اکو منتقل می‌کنند. اینترکام‌های IP به‌راحتی با سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه سازگار می‌شوند و برای استفاده در محیط‌های صنعتی، مراکز بهداشتی و محیط‌های آموزشی مناسب هستند. اگر به‌دنبال بهترین اینترکام‌های تحت شبکه هستید، شرکت جوان‌پردازش باکیفیت‌ترین گزینه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها