قیمت دلار | قیمت ارز | قیمت دلار امروز

قیمت جدید دلار اعلام شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار امریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۱ تومان رسید.

قیمت جدید دلار اعلام شد

قیمت دلار متاثر از اتفاقات مختلف مانند تورم، تغییرات اقتصادی و سیاست‌های دولت و بانک مرکزی در ایران دچار نوسان می شود. در چند روز اخیر افزایش ناگهانی قیمت دلار در بازار ارز سبب شده تا همه چیز با افزایش قیمت مواجه شود. بانک مرکزی که با سیاست های انقباضی تا همین چند روز پیش تلاش به ثابت نگه داشتن قیمت دلار داشت اکنون مجدد باید برای کاهش قیمت دلار چاره اندیشی کند.

در معاملات امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و نرخ حواله دلار هم به‌‌نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۴۹۸ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۲ هزار و ۸۱۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۷۶۱ تومان است.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر