تور گردشگری | تور مسافرتی | قیمت تور گردشگری | تور مسافرتی

قیمت تور هوایی کربلا مشخص شد

قیمت تور هوایی کربلا برای اسفند ماه ۱۴۰۲ را در این گزارش بخوانید.

قیمت تور هوایی کربلا مشخص شد

تورهای گردشگری به کربلا جزو پرطرفدارترین تور گردشگری در میان ایرانی ها است. بسیاری از ایرانی  ها همه ساله در تمام فصول سال به کربلا سفر می کنند. در سال‌های اخیر نام کربلا در سرتاسر جهان به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری مذهبی جهان به گوش می‌خورد.

بررسی قیمت تور هوایی کربلا برای سفر در آخرین روزهای بهمن‌ماه به شرح زیر است؛

کربلا یکی از مشهورترین شهرهای کشور عراق است. به‌واسطه وجود حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، این شهر بسیار محبوب شده است. کربلا یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری و مذهبی در دنیا به‌خصوص در میان شیعیان است. به همین دلیل در تمامی طول سال گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و یا از تور کربلا استفاده می‌کنند.

کربلا در جنوب کشور عراق و در ناحیه غربی رود فرات واقع شده است. این شهر تا بغداد پایتخت عراق ۹۷ کیلومتر فاصله دارد. کربلا مطابق با آماری که در سال ۲۰۱۴ گرفته شده است، جمعیتی معادل ۶۹۰۱۰۰ نفر دارد. کربلا بارها مورد حمله تروریستی قرار گرفته است و این موضوع سبب کند شدن روند پیشرفت آن شده است. اما بااین‌حال محبوبیت خود را از دست نداده است.

تاریخ شهر کربلا به قبل از اسلام و دوران بابل برمی‌گردد. این شهر قبل از اسلام قبرستانی برای مسیحیان بوده است. تاریخ شهرسازی به ۱۲ محرم سال ۶۱ هجری قمری برمی‌گردد. ساخت شهر ۲ روز پس از حادثه عاشورا آغاز شد.

به طور کلی کشور عراق آب و هوای صحرایی دارد؛ زمستان‌های این شهر خنک و سرد و تابستان‌های آن گرم و خشک است. دمای هوا در تابستان گاهی به ۴۵ درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. در زمستان نیز دما بالاتر از ۲۱ درجه سانتی‌گراد نمی‌رود و در شب‌ها به ۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.*

تور هوایی کربلا ویژه زمستان ۱۴۰۲

عنوان تور اقامت تاریخ رفت حمل و نقل قیمت
تور کربلا ویژه نیمه شعبان (هوایی و زمینی) ۷ روز از ۲۹ بهمن تا ۶ اسفند _ از ۷,۵۰۰,۰۰۰
تور هوایی کربلا از مشهد ۸ روز اسفند ماه

ایران ایرتور

از ۱۴,۱۰۰,۰۰۰
تور هوایی کربلا از قم ۸ روز اسفند ماه آتا از ۱۴,۲۰۰,۰۰۰
تور هوایی کربلا از تهران ۸ روز بهمن ماه – اسفند ماه آتا از ۱۴,۲۰۰,۰۰۰
تور هوایی کربلا از کرج ۸ روز اسفند ماه تابان از ۱۴,۵۰۰,۰۰۰
تور کربلا ویژه شب‌های جمعه ۸ روز بهمن ماه – اسفند ماه فلای بغداد از ۱۴,۵۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر