قیمت مسکن | خرید مسکن | قیمت آپارتمان تهران

آخرین قیمت آپارتمان در پایتخت / خرید واحد مسکونی با حدود یک میلیارد در تهران + جدول

در این گزارش قیمت و مشخصات واحدهای مسکونی در نقاط مختلف تهران را مشاهده می کنید.

آخرین قیمت آپارتمان در پایتخت / خرید واحد مسکونی با حدود یک میلیارد در تهران + جدول

بازار مسکن یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. این بازار شامل خرید، فروش و اجاره ملک‌ها مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها و مغازه‌ها می‌شود. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد.

اگر قصد خرید خانه در مناطق مختلف تهران را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۶۵ در شمشیری درحالی که ۸ سال از ساخت آن گذشته شده است و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۴ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۴ ساله در شمشیری با متراژ ۴۴ متر و که دو اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱ میلیاردو ۸۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در مهرآباد جنوبی با متراژ ۸۳ متر و سنی معادل ۱۰ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۴ میلیاردو ۷۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در فتح با متراژ ۱۱۳ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۲ میلیاردو ۹۳۸ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در فتح را دارید، با سرمایه ۱ میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۷۲ متر را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در استاد معین با متراژ ۴۲ متر و یک تاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۳ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۸ ساله در استاد معین با متراژ ۵۸ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید آپارتمانی نوساز در شهید دستغیب با متراژ ۴۳ متر و یک اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

قیمت-خانه

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در مناطق مختلف تهران برای فروش گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر